In de tweede masterclass die Flexmail organiseerde in samenwerking met 2imagine, lieten de deelnemers zich niet onbetuigd. Er ontspon zich bij de voorstelling van het webplatform van Flexmail een boeiende discussie over het beheren van e-marketinglijsten.
Als je meerdere vormen van communicatie bedrijft naar één en hetzelfde e-mail adres, dan zou die misschien bel geïnteresseerd zijn in boodschap A, maar niet in boodschap B. Je uitschrijven zou betekenen dat je geen van beide communicaties nog zou ontvangen. Dat is natuurlijk een niet gewenst effect, noch voor de prospect, noch voor de e-marketeer. Gescheiden e-mailmarketing lijsten voor ieder boodschappen kanaal blijkt de oplossing te vormen. Op dag één zijn ze allemaal gelijk, maar langzaam maar zeker fluctueren ze van elkaar weg. Een bijzondere boodschap van differentiëren.
Het is maar één enkel voorbeeld van wat in een masterclass allemaal aan bod komt. Het uitgebreide verslag lees je in de e-mailmarketingkrant van maart. Reserveer hier alvast je exemplaar. De volgende masterclass op 23 februari is reeds volzet. Wie er snel bij is, kan zich hier nog inschrijven voor 16 maart.