Het is een straffe uitspraak die we ons graag permitteren. De aandacht krijgen van je e-mailcontact doe je niet in één klap. Conversie creëren is de volgende veldslag. In twaalf stappen legt het team van Flexmail je graag uit hoe je het best ten oorlog trekt.
Flexmail E-mail Marketing Solutions start vanaf januari met de XII werken. Het wordt een nieuwe reeks uitgemeten in 12 hoofdstukken, waarbij gebruiksklare tips samen met praktische voorbeelden en case studies een onthullende blik bieden achter de schermen van elk essentieel onderdeel van e-mailmarketing.
Ontwikkeling
Het medium e-mail evolueert voortdurend. Daarom is het voor marketeers soms moeilijk om de tred bij de evolutie bij te houden. E-mailclients ontwikkelen zich steeds verder, het webbased verhaal groeit steeds verder, e-mail wordt steeds vaker mobiel gelezen en er is ook nog zoiets als spam. Meer dan voldoende uitdagingen om ten oorlog te gaan.
XII werken
Flexmail volgt de e-mailmarketing sector dag in dag uit van nabij. Dat is ook de bestaansreden van deze blog. Maar naast de actualiteit en de korte tips groeide langzaam maar zeker de nood om een gestructureerd aanbod uit te werken, waarbij we van A tot Z alles nog eens op een rijtje zetten. Dat is ook de reden waarom Flexmail in januari start met haar nieuwste project: “de XII werken”, een knipoog naar de mythologische 12 werken van Hercules.
Ervaringsgericht
Aan het tempo van één werk per maand wordt de marketeer gedurende 12 maanden helemaal ondergedompeld in de must-knows van e-mailmarketing. Hiervoor zal ook dankbaar geplukt worden uit de ervaring van de meer dan 2.000 gebruikers vanuit diverse sectoren van ons e-mailmarketing platform. Klaar om je kennis over e-mailmarketing een extra dimensie te geven? Het enige wat je moet doen is je inschrijven.
Een inschrijfformulier en de inleiding tot de XII werken zijn te vinden via: https://flexmail.be/12werken/intro.