Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen categorie

“E-mailmarketing Trends” is de nieuwe boreling

E-mailmarketing is nog een mooie toekomst beschoren. Daarvan zijn we hier op deze blog wel meer dan overtuigd. Maar dat iedereen, ondanks dat Amazons digitale boekenlezer Kindle binnenkort ook in Europa te krijgen is, alleen nog het computerscherm als informatie verstrekker zal gebruiken, dat zal ook nog wel even duren. Pessimisten durven zelfs het woord ‘nooit’ in de mond nemen. Gratis abonneren kan via de website flexmail.be.

Vier partners, Infoweb, Via Futura, 2Imagine en Koppa, zijn zich bewust van de kracht van de digitale marketing. Maar ze weten ook dat print in combinatie met de digitale wereld figuurlijk de 1+1=3 formule benadert. Daarom hielden zij donderdag 22 oktober, ter gelegenheid van de vakbeurs Digital Marketing First, een nieuwe krant boven de doopvont.
De titel ‘E-mailmarketing Trends’ is niet toevallig gekozen. De tabloïd bevat, naast praktische tips, heel wat inzichten in toekomstige trends op het vlak van e-mailmarketing. Een echt blad om te lezen dus!

okt 22, 2009Ann Flipkens
Previous storyOnderschat de forward functie niet!Next storyHoe meer e-mailadressen verzamelen? Drie eenvoudige tips!
Home “E-mailmarketing Trends” is de nieuwe boreling
11 jaar geleden Geen categorie129
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Cases, Inspiratie!, Tips

Met vijf actieknoppen naar conversie zoeken

Dit pareltje viel in onze inbox. Testaankoop is op zoek naar nieuwe leden. Daarvoor werd e-mail ingezet en werden enkele basiselementen uit de e-mailmarketing net dat tikkeltje anders ingezet. nov 22, 2014Thomas Vangelooven

Waarom niet eens een gewoon tekstbericht sturen?

Voor de meeste e-marketeers is de keuze snel gemaakt. Berichten met HTML zijn draagt de voorkeur weg boven eenvoudige tekst berichten. Met met kleuren, tabellen en figuren kan een e-mail bericht toch heel wat aantrekkelijker gemaakt worden. dec 9, 2009Thomas Vangelooven

E-mailmarketing

E-mailmarketing zonder handen

Wil je in een e-marketing omgeving meer aandacht trekken, dan is er maar één mogelijke oplossing: méér relevante e-mailberichten uitsturen. Let op: de nadruk ligt niet op meer, maar wel op relevant. Het blindelings uitsturen van e-mail in grote getallen werkt nog steeds, maar levert zeker niet het hoogste rendement. sep 17, 2010Ann Flipkens

Cases, E-mailmarketing, Inspiratie!, Strategie, Tips

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

We kennen ze allemaal, klanten waar we na verloop van tijd niets meer van horen. Ze genereren geen omzet meer en verschijnen ook niet meer in het verkooppunt. Met e-mailmarketing is snel een bericht samengesteld om klanten uit hun winterslaap te halen. Dat is wat de keten van Ibis Hotels zo vlak voor de zomer […]

Tips

Verspreid nieuws voor een grotere impact

In vele bedrijven wordt op de dag van vandaag de communicatie naar de media toe door meerdere personen in de organisatie gevoerd. En meestal hebben die mensen niet echt een communicatie-achtergrond. Speciaal voor hen hebben we hier een waardevolle tip! nov 18, 2011Michelle Dassen

E-mailmarketing, Strategie, Trends

Nogmaals: een e-nieuwsbrief is de beste keus!

De wereld heeft de mond vol van e-marketing. En dan passeren allerlei mogelijkheden de revue. Natuurlijk is daar e-mailmarketing bij, maar af en toe is er een criticaster die de effecten van een e-gedreven marketing in twijfel wil trekken. Vandaag zijn we blij dat we die criticaster compleet ongelijk kunnen geven. mei 29, 2013Thomas Vangelooven

Tips, Trends

Zet een pin in je e-mail!

In het landschap van de sociale media is Pinterest een groeier. Vaak zetten we in ons e-mailverkeer een button voor Facebook en LinkedIn. Nu wordt het stilaan tijd om er een button van Pinterest aan toe te voegen. sep 13, 2013Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Tips

Nog drie tips om de concurrentie een stap voor te zijn

Vele bedrijven hebben hun weg gevonden naar e-mailmarketing. Nieuwsbrieven zijn dan ook niets nieuws onder de zon. Om het engagement van de abonnee te verhogen, samen met je open- en doorklikratio, kan het geen kwaad om jouw e-mailcampagne te onderscheiden van de rest. Lees hier hoe je dat kan doen. aug 12, 2011Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,668

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail