E-mailmarketing is nog een mooie toekomst beschoren. Daarvan zijn we hier op deze blog wel meer dan overtuigd. Maar dat iedereen, ondanks dat Amazons digitale boekenlezer Kindle binnenkort ook in Europa te krijgen is, alleen nog het computerscherm als informatie verstrekker zal gebruiken, dat zal ook nog wel even duren. Pessimisten durven zelfs het woord ‘nooit’ in de mond nemen. Gratis abonneren kan via de website flexmail.be.
Vier partners, Infoweb, Via Futura, 2Imagine en Koppa, zijn zich bewust van de kracht van de digitale marketing. Maar ze weten ook dat print in combinatie met de digitale wereld figuurlijk de 1+1=3 formule benadert. Daarom hielden zij donderdag 22 oktober, ter gelegenheid van de vakbeurs Digital Marketing First, een nieuwe krant boven de doopvont.
De titel ‘E-mailmarketing Trends’ is niet toevallig gekozen. De tabloïd bevat, naast praktische tips, heel wat inzichten in toekomstige trends op het vlak van e-mailmarketing. Een echt blad om te lezen dus!