Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen onderdeel van een categorie

Flexmail behaalt zilver voor de Best performing Belgian tool Award

Op 26 november 2015 werd Flexmail tijdens de Digital Marketing Awards bekroond met zilver in de categorie “Best performing Belgian tool”. Het opbrengen van ROI en conversies, gebruiksgemak en service stonden hierbij centraal.

logo

 

De Digital Marketing Awards wordt georganiseerd door Bloovi en Feweb. De awards zijn Belgische onderscheidingen ter ere van de online marketing prestaties van Belgische bedrijven. We zijn dan ook ontzettend trots en vereerd om Flexmail op de tweede plaats te zien verschijnen.

 

De prijs is een belangrijk signaal, vindt Managing Director Jacqueline Mahieux: “Een prijs winnen is altijd leuk, maar deze categorie past ook nog eens echt in het DNA van Flexmail. Dag in dag uit werkt ons team aan het optimaliseren van het Flexmail platform en de service voor onze gebruikers. Het geeft ons veel voldoening om te zien dat de jury vindt dat we in deze inspanningen slagen. Bovendien is het een mooie erkenning voor de performantie van e-mailmarketing als kanaal.”

Waarom de categorie “Best Performing Belgian tool”?

Het is van essentieel belang dat digitale marketeers de juiste tools hebben om resultaat te kunnen bereiken met hun budgetten, legt Bloovi oprichter Marnik D’Hoore uit. “Vandaar dat we deze categorie hebben toegevoegd.”

“Per definitie mag een e-mail marketing tool niet ontbreken bij de tools van de digitale marketeer van vandaag. Vandaar dat Flexmail duidelijk zijn plaats verdiende in deze categorie. Dan komt het moment dat we als jury moeten oordelen welke van de tools mag winnen. Los van de winnaar hebben we voor Flexmail als tweede gekozen omdat zij als e-mailmarketingtool mee evolueren volgens de noden van de digitale marketeer. Flexmail blijft hierin duidelijk investeren, waardoor ze dus ook niet blijven hangen op status quo (zoals vele andere tools). Automation (en nog tal van andere zaken) binnenin Flexmail is daar duidelijk een voorbeeld van.”

In de aanloop naar de award uitreiking hebben we ontzettend veel berichten van onze gebruikers mogen ontvangen. We willen jullie dan ook uitgebreid bedanken voor de steun en voorbije samenwerking, en op naar een succesvol 2016!

nov 30, 2015Michelle Dassen
Previous storyLaat je lezers meespelen in je e-mailbericht!Next story7 tips voor een perfect online kerstkaartje
Home Flexmail behaalt zilver voor de Best performing Belgian tool Award
Gallery7 jaar geleden Geen onderdeel van een categorie225
Michelle Dassen
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
E-mailmarketing, Testing

Gebruik webanalyse voor je onderwerpregel

In elk overzicht van aandachtspunten voor een goede e-mailmarketing komt, zit gegarandeerd de onderwerpregel als een topper. Met de onderwerpregel willen we de lezer verleiden. Met wat je leert uit je webanalyse, kan je dat misschien nog een tikkeltje beter doen. okt 5, 2012Thomas Vangelooven

Afleverbaarheid, Strategie, Trends

De ‘whitelist’ wordt in de toekomst belangrijker

We zien steeds meer ergens onderaan een e-mailbericht een verzoek om het afzendadres toe te vertrouwen aan de ‘whitelist’. Deze e-marketeers denken nu al vooruit. Met de groeiende hoeveelheid spam en de steeds sluwere werkwijze van ‘nep-viagra verkopers’ wordt het elke dag weer een tikkeltje moeilijker om het onderscheid te maken tussen relevante en niet […]

E-mailclients leiden tot boeiende discussie op de Masterclass van Flexmail

Vorige week verwelkomde Flexmail in haar kantoren te Brussel een nieuwe enthousiaste groep (toekomstige) e-marketeers voor haar masterclass. Naast de klassieke onderwerpen ontspon zich ook nu weer een boeiende discussie. De meest opmerkelijke vraag uit de groep? Welke e-mail clients worden het meest gebruikt? sep 15, 2010Ann Flipkens

Wetgeving

In Nederland geldt vanaf oktober nultolerantie

Bij onze Noorderburen bestaat al enkele jaren een wet die het ongevraagd e-mail versturen verbiedt. Maar tot op de dag van vandaag is deze alleen maar bedoeld om particulieren te besparen van allerlei spam toestanden. jun 18, 2009Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Strategie, Tips

Zeven strategieën om een blooper te verzachten

E-mailmarketing is een snel instrument. Snel betekent soms iets te snel. En al heb je een goede procedure om klaarstaande zendingen na te kijken, de verzendknop is soms sneller ingedrukt dan je oog op een foutje valt. sep 12, 2014Michelle Dassen

Content, E-mailmarketing, List Building, Strategie, Tips

De perfecte welkomstboodschap (deel II)

We vertelden al in de vorige blog dat een nieuwe inschrijving in een e-marketinglijst alle aandacht verdient. Tegelijkertijd kan je al je eerste stappen van je e-marketing loslaten op het verse e-mailadres. De vijf tips die we vandaag geven, sluiten hier nauw bij aan… mei 29, 2012Ann Flipkens

Content, Design, E-mailmarketing, Reporting, Testing

Verhoog conversie met de helft van de tekst

Als e-marketeer mag je het nut van een e-mail niet uit het oog verliezen. Korte boodschappen die uitnodigen tot actie, scoren beter dan lange teksten.  mei 6, 2011Michelle Dassen

Cases, Strategie, Tips

Sleutelen aan je e-marketingproces loont

Een Nederlandse uitgever stuurt elke week een thematische e-mailcampagne naar potentiële adverteerders. Je moet toch iets doen, was de reflex van advertentie-service. En, zoals steeds gaf de campagne resultaten. Dus werd elke week op routine de actie verder gezet. apr 10, 2014Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,442

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,771

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail