Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen onderdeel van een categorie

Flexmail behaalt zilver voor de Best performing Belgian tool Award

Op 26 november 2015 werd Flexmail tijdens de Digital Marketing Awards bekroond met zilver in de categorie “Best performing Belgian tool”. Het opbrengen van ROI en conversies, gebruiksgemak en service stonden hierbij centraal.

logo

 

De Digital Marketing Awards wordt georganiseerd door Bloovi en Feweb. De awards zijn Belgische onderscheidingen ter ere van de online marketing prestaties van Belgische bedrijven. We zijn dan ook ontzettend trots en vereerd om Flexmail op de tweede plaats te zien verschijnen.

 

De prijs is een belangrijk signaal, vindt Managing Director Jacqueline Mahieux: “Een prijs winnen is altijd leuk, maar deze categorie past ook nog eens echt in het DNA van Flexmail. Dag in dag uit werkt ons team aan het optimaliseren van het Flexmail platform en de service voor onze gebruikers. Het geeft ons veel voldoening om te zien dat de jury vindt dat we in deze inspanningen slagen. Bovendien is het een mooie erkenning voor de performantie van e-mailmarketing als kanaal.”

Waarom de categorie “Best Performing Belgian tool”?

Het is van essentieel belang dat digitale marketeers de juiste tools hebben om resultaat te kunnen bereiken met hun budgetten, legt Bloovi oprichter Marnik D’Hoore uit. “Vandaar dat we deze categorie hebben toegevoegd.”

“Per definitie mag een e-mail marketing tool niet ontbreken bij de tools van de digitale marketeer van vandaag. Vandaar dat Flexmail duidelijk zijn plaats verdiende in deze categorie. Dan komt het moment dat we als jury moeten oordelen welke van de tools mag winnen. Los van de winnaar hebben we voor Flexmail als tweede gekozen omdat zij als e-mailmarketingtool mee evolueren volgens de noden van de digitale marketeer. Flexmail blijft hierin duidelijk investeren, waardoor ze dus ook niet blijven hangen op status quo (zoals vele andere tools). Automation (en nog tal van andere zaken) binnenin Flexmail is daar duidelijk een voorbeeld van.”

In de aanloop naar de award uitreiking hebben we ontzettend veel berichten van onze gebruikers mogen ontvangen. We willen jullie dan ook uitgebreid bedanken voor de steun en voorbije samenwerking, en op naar een succesvol 2016!

nov 30, 2015Michelle Dassen
Previous storyLaat je lezers meespelen in je e-mailbericht!Next story7 tips voor een perfect online kerstkaartje
Home Flexmail behaalt zilver voor de Best performing Belgian tool Award
Gallery5 jaar geleden Geen onderdeel van een categorie224
Michelle Dassen
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  

Zeventien dollar

Dat is wat consumenten bijdragen aan je omzet. Tenminste als twee voorwaarden vervuld zijn. Ze moeten een e-mail vanwege je e-marketingplatform ontvangen hebben én ze moeten ook via de brievenbus een klassieke mailing gekregen hebben. Die zeventien dollar is een gemiddelde omzet per gezin. Het moet goed zijn voor een goede vier dollar aan marge. […]

List Building

Dag Hotmail, welkom aan Outlook.com

Als we dachten dat op het vlak van de webbased e-mail de posities op de markt ingenomen waren, dan waren we grondig fout. Met de strategische beslissing om Hotmail om te vormen naar Outlook.com heeft Microsoft de aanval ingezet op Gmail. En het is meer dan alleen maar een naamsverandering! aug 2, 2012Ann Flipkens

Cases, E-mailmarketing, Inspiratie!, Personalisatie, Strategie

Center Parcs zet op Engelse bodem e-mail in voor hogere conversie

Vakantiemaker Center Parcs is zeker geen onbekende. In het Verenigd Koninkrijk zijn ze met vier parken de absolute marktleider op het vlak van de verkorte vakanties. Met e-mailmarketing willen ze niet dadelijk meer vakanties verkopen, wel meer omzet per vakantie boeken. mei 25, 2014Ann Flipkens

Wetgeving

Zakelijk spamverbod in Nederland bijna van kracht

Vanaf 1 oktober mag u dus alleen nog mails of faxen versturen als u daar toestemming voor heeft bij de ontvanger, of wanneer het een bestaande relatie betreft. sep 17, 2009Michelle Dassen

Testing

De hoge prijs van een schoonheidsfoutje

Elke geopende e-mail is een kans om als merk met de ontvanger te communiceren.  Tegelijkertijd is het ook een kans om je merkreputatie op te bouwen. Slordigheden kunnen die reputatie snel om zeep helpen.  sep 21, 2011Thomas Vangelooven

Cases, Content, E-commerce, E-mailmarketing, Strategie

Is deze contentstrategie iets voor jou?

Productomschrijvingen zijn hip. Een korte maar krachtige tekst, die de afbeelding van je producten ondersteunt, moet volstaan om je publiek te overtuigen. Verras eens met een creatieve aanpak.  jun 24, 2011Ann Flipkens

En wat vindt het panel van jouw e-mail?

Yahoo verliet reeds voor een deel de algoritmes voor het wegen van een e-mai bericht op de spam weegschaal. Microsoft doet het nu ook. Zij hebben hiervoor de ‘panellists’ in het leven geroepen. dec 1, 2009Ann Flipkens

Content, Design, E-mailmarketing, Mobile, Strategie, Testing, Tips

Vijf veranderingen om op de voet te volgen

E-mailmarketing is een wereld die voortdurend in beweging is. Technologie groeit en verandert. Providers scherpen hun inzichten aan en gebruikers komen met nieuwe ideeën aandragen. We zetten graag nog eens vijf van die veranderingen op een rij. jan 18, 2013Ann Flipkens

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,658

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail