Meer dan tienduizend (aspirant-) ondernemers zijn afgelopen week naar Tours en Taxis in Brussel afgezakt voor de beurs Ondernemen 2011. Op de tweedaagse beurs, die veel aandacht besteedde aan e-commerce en e-marketing, mocht Flexmail natuurlijk niet ontbreken.
De conclusie van de achtste editie van de beurs Ondernemen: e-commerce en e-marketing zijn booming business. Een zestigtal exposanten en tal van workshops hebben zich toegewijd aan de actuele trend in het bedrijfsleven.
Onmisbaar
E-mailmarketing blijft een hot topic onder marketeers. In de workshops haalden diverse sprekers aan dat de directheid, de flexibiliteit en de bereikbaarheid van e-mail ervoor zorgen dat het een onmisbaar kanaal is in de marketingmix.
Iedereen
De aandacht voor de Flexmailstand bevestigde die opmerking. Omdat het e-mailmarketingplatform geen vergaande expertise vereist en volledig inzet op het gebruiksgemak, is het een interessant instrument voor zowel beginnelingen als ervaren e-mailmarketeers. Ook de mogelijkheden binnen Flexmail sprak het publiek aan.
Omdat de prijslijst gebaseerd is op performance, kan elke klant, klein of groot, de kosten perfect inschatten.
Samenwerking
Flexmail deelde de stand met partner Koppa Digitale Media, die zich specialiseert in content. Daarmee bieden we een alles-in-één-winkel aan, die professionele e-mailcampagnes combineert mét relevante content. Voor het merendeel van de bezoekers hebben we daarmee een gat in de markt gedicht.