Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen categorie

Flexmail innoveert op Ondernemers 2011

Meer dan tienduizend (aspirant-) ondernemers zijn afgelopen week naar Tours en Taxis in Brussel afgezakt voor de beurs Ondernemen 2011. Op de tweedaagse beurs, die veel aandacht besteedde aan e-commerce en e-marketing, mocht Flexmail natuurlijk niet ontbreken.

De conclusie van de achtste editie van de beurs Ondernemen: e-commerce en e-marketing zijn booming business. Een zestigtal exposanten en tal van workshops hebben zich toegewijd aan de actuele trend in het bedrijfsleven.

Onmisbaar

E-mailmarketing blijft een hot topic onder marketeers. In de workshops haalden diverse sprekers aan dat de directheid, de flexibiliteit en de bereikbaarheid van e-mail ervoor zorgen dat het een onmisbaar kanaal is in de marketingmix.

Iedereen

De aandacht voor de Flexmailstand bevestigde die opmerking. Omdat het e-mailmarketingplatform geen vergaande expertise vereist en volledig inzet op het gebruiksgemak, is het een interessant instrument voor zowel beginnelingen als ervaren e-mailmarketeers. Ook de mogelijkheden binnen Flexmail sprak het publiek aan.

Omdat de prijslijst gebaseerd is op performance, kan elke klant, klein of groot, de kosten perfect inschatten.

Samenwerking

Flexmail deelde de stand met partner Koppa Digitale Media, die zich specialiseert in content. Daarmee bieden we een alles-in-één-winkel aan, die professionele e-mailcampagnes combineert mét relevante content. Voor het merendeel van de bezoekers hebben we daarmee een gat in de markt gedicht.

apr 6, 2011Ann Flipkens
Previous storyOntdek hier de beste groeitactieken voor je databaseNext storyE-marketeers ontdekken realtime-marketing
Home Flexmail innoveert op Ondernemers 2011
12 jaar geleden Geen categorie246
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Afleverbaarheid, E-mailmarketing, Trends

De nieuwste knop binnen Gmail

Dat Google op een eigenzinnige manier omgaat met de e-mails die we versturen en ontvangen, is al lang geweten. Naast de sortering in tabbladen is Gmail begonnen aan de uitrol van een nieuwe knop. feb 28, 2014Thomas Vangelooven

Tips, Trends, Wetgeving

Dag info@bedrijf.be!

Er viel net weer een e-mailbericht met commerciële inslag in mijn in-box. Eentje in de categorie van totaal irrelevant. Maar nieuwsgierig als we zijn, bekeken we het ding een tikkeltje naderbij. feb 13, 2014Thomas Vangelooven

E-mailmarketing

Tot welk type e-mailbeheerder hoort jouw lezer?

De makers van Windows Live Hotmail hebben recent op de ‘EmailInsider Summit’ een boom opgezet over de types e-mail gebruikers: stapelaars,klasseerders en opruimers. Ze kwamen tot deze indeling na gesprekken met Live Hotmail gebruikers, naast een trits gebruikers van ‘andere e-mailclients’ zoals ze heerlijk eufemistisch omschreven. jun 4, 2010Ann Flipkens

E-mailcliënt mikt op senioren

Mediabedrijven vinden steeds meer de weg naar de 65-plussers. Makkelijk hanteerbare mobiele telefoons moeten senioren overhalen om actief deel te nemen aan de technologische vooruitgang. Ook de e-mailcliënt Red Stamp Mail ziet brood in die doelgroep. dec 29, 2010Ann Flipkens

Strategie, Tips, Trends

Werk 7 leert dat e-mail ook automatisch kan!

Timing, maar ook reactiesnelheid zijn twee aspecten die relevante content nog relevanter maken. Als je e-mailmarketingstrategie beide elementen kan combineren, dan zit je gebeiteld. Het zevende werk van Flexmail besteedt hier aandacht aan. aug 6, 2013Ann Flipkens

Cases, Design, Inspiratie!, Personalisatie, Social media, Strategie, Tips

Automatische service e-mail, 10 keer goed!

E-mail moet niet altijd deel uitmaken van een grote marketing campagne. Binnen de verschillende processen rondom je prospecten en je klanten zijn er heel wat geëigende momenten om een automatisch e-mailbericht te lanceren. Een verkoop in een winkel is het ideale moment om offline om te zetten in online. jul 11, 2014Ann Flipkens

Afleverbaarheid, Content, E-mailmarketing

Litmus en Microsoft zetten een samenwerking op

De berichtcontrole is een service die Flexmail al jaar en dag aanbiedt aan haar klanten. Via de berichtcontrole krijgen alle gebruikers de kans om de weergave van hun e-mailbericht te testen in alle bekende e-mailclients en te controleren of hun e-mailbericht voorbij de meest voorkomende spamfilters mag. Voor deze service is Flexmail al enige tijd […]

Content, Strategie, Testing, Tips

Nog eens drie wijze lessen over onderwerpregels

Een goede onderwerpregel maakt het verschil tussen gelezen worden dan wel naar de vuilbak verwezen worden. Daarom kan men aan dit kleine deuropenertje niet genoeg aandacht besteden. Dat de onderwerpregel vooral kort moet zijn – 50 tekens roept men meestal – is geweten. Maar moet je de volle lengte wel gebruiken? jun 18, 2010Ann Flipkens

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,979

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,260

Een animated gif als een conversie aanjager

3,759

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,111

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,983

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail