Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen categorie

Flexmail MasterClass overtuigt opnieuw

De Flexmail MasterClass van vorige donderdag was opnieuw een succes. In intieme kring zetten Jacqueline Mahieux van Flexmail en gastspreker Kris Pattyn van Koppa hun visie uiteen over e-mail marketing.

Eén namiddag lang gaven Flexmail en Koppa een introductie in de wereld van e-mail marketing in het Flexmailkantoor in Brussel. De deelnemers kregen er meer uitleg over de werking van het e-mail marketing platform en werden tegelijkertijd alert gemaakt voor de do’s en dont’s binnen het marketingdomein.

Voor iedereen

In de MasterClass werden zowel nieuwe als oude gezichten verwelkomd. Retail project manager Jessica Pierrard van Thalia werkt zelf al één jaar met het e-mail marketing platform. “Flexmail is een heel eenvoudig programma. Je hoeft geen technische kennis te hebben om er mee te werken. De Masterclass was voor mij een ideale gelegenheid om meer informatie te vergaren. Bovendien komen hier problemen en vragen aan bod, zodat je je daar ook weer beter op kan voorbereiden.”

Toenemende vraag

Voor Werner Verijens van communicatiebureau Persuado is de Masterclass een originele manier om het product beter te leren kennen. Zijn interesse voor Flexmail is gegroeid uit de alsmaar toenemende vraag van klanten naar een e-mail marketing platform. Voor hem lijkt de Flexmail Agency module het geschikte product.

“E-mail marketing is een volwaardig onderdeel van communicatie. Het is een heel directe manier om de klant aan te spreken. Bovendien giet Flexmail de resultaten van je campagne rechtstreeks in statistieken zodat je meteen kan bijsturen wanneer dat nodig is.”

Trend

Ook Filip Pelgrims, marketing project manager bij Somati heeft er een leerzame namiddag opzitten. “E-mail marketing zit in de lift. Vandaag de dag kan je niet meer op een website komen, of je kan je er inschrijven voor een nieuwsbrief. Dat is een uitstekende manier om de relatie met je klanten te onderhouden. Voor ons is e-mail marketing een aanvullend instrument in onze marketingstrategie. Flexmail lijkt ons de uitgelezen tool om dat uit te bouwen.

nov 24, 2010Thomas Vangelooven
Previous storyFlexmail lanceert nieuwe e-strategie met dynamic contentNext storyFlexmail vooruitstrevend op E-mail Marketing Forum
Home Flexmail MasterClass overtuigt opnieuw
10 jaar geleden Geen categorie145
Thomas Vangelooven
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  

Spammers weer in actie na kort reces

De afgelopen weken hebben de spamberichteneen serieuze duik genomen ten opzichte van het normale peil. Verklaring: despammers zijn na een korte winterreces terug aan het werk. jan 14, 2011Ann Flipkens

Een nachtmerrie voor de e-mail marketeer

Vorige week hielden we al een weddenschap (E-mail wordt in de toekomst allicht minder goedkoop) dat de denkpiste van de digitale postzegel de komende weken opnieuw de kop zou opsteken. Dit weekend werd bekend dat Yahoo Research werkt aan Centmail, een anti spam project. Je betaalt een cent aan een goed doel en in je […]

Content, Design, E-mailmarketing, Mobile, Strategie, Testing, Tips

Vijf veranderingen om op de voet te volgen

E-mailmarketing is een wereld die voortdurend in beweging is. Technologie groeit en verandert. Providers scherpen hun inzichten aan en gebruikers komen met nieuwe ideeën aandragen. We zetten graag nog eens vijf van die veranderingen op een rij. jan 18, 2013Ann Flipkens

Tips

De winnaar is de slimste, niet de grootste

Als je aan een doorsnee e-marketeer vraagt waarmee je hem het gelukkigst maakt, dan is het antwoord vaak ‘een zo groot mogelijke lijst met e-mailadressen’. Een andere e-marketeer die zichzelf slim noemt, zou het anders formuleren. jan 8, 2016Thomas Vangelooven

Content

Wees kort en bondig in je e-mail

Laat de lezers van je e-mailberichten niet zoeken tussen een zondvloed aan woorden naar je werkelijke boodschap. Je moet een evenwicht zien te vinden tussen relevante inhoud en de kunst van de beknoptheid. aug 28, 2009Ann Flipkens

E-mailmarketing in 2020

De teller van de eeuwigheid heeft het jaar weer met één eenheid verhoogd. Het eerste decennium van de twintigste eeuw is afgesloten. En anders dan de collega’s blikken wij voor een keer niet terug, maar wel vooruit. Hoe zou e-mail marketing anno 2010 er uit zien? dec 31, 2009Thomas Vangelooven

Thema-mailings, Tips

Win het gevecht met de terugkerende vakantieganger

Je kent het fenomeen. Je komt terug van vakantie en je inbox puilt uit van de ongelezen berichten. Je overloopt kritisch de binnengekomen berichten en bent al iets vlotter in het verwijderen van ongelezen e-mails. Wat niet belangrijk lijkt of geen herkenning oproept, gaat meestal onherroepelijk de vuilbak in. Als jij als e-marketeer deze operatie […]

Content, Personalisatie, Strategie, Targeting

Dag Kris, je automodel staat nu in de kijker

De onderwerpregel is één van de belangrijkste elementen van je e-mailbericht. Met deze zinsnede moet je immers je lezer verleiden. Het is niet voor niets dat e-marketeers steeds weer op zoek gaan naar een originele invalshoek. nov 23, 2012Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,750

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail