De Flexmail MasterClass van vorige donderdag was opnieuw een succes. In intieme kring zetten Jacqueline Mahieux van Flexmail en gastspreker Kris Pattyn van Koppa hun visie uiteen over e-mail marketing.
Eén namiddag lang gaven Flexmail en Koppa een introductie in de wereld van e-mail marketing in het Flexmailkantoor in Brussel. De deelnemers kregen er meer uitleg over de werking van het e-mail marketing platform en werden tegelijkertijd alert gemaakt voor de do’s en dont’s binnen het marketingdomein.
Voor iedereen
In de MasterClass werden zowel nieuwe als oude gezichten verwelkomd. Retail project manager Jessica Pierrard van Thalia werkt zelf al één jaar met het e-mail marketing platform. “Flexmail is een heel eenvoudig programma. Je hoeft geen technische kennis te hebben om er mee te werken. De Masterclass was voor mij een ideale gelegenheid om meer informatie te vergaren. Bovendien komen hier problemen en vragen aan bod, zodat je je daar ook weer beter op kan voorbereiden.”
Toenemende vraag
Voor Werner Verijens van communicatiebureau Persuado is de Masterclass een originele manier om het product beter te leren kennen. Zijn interesse voor Flexmail is gegroeid uit de alsmaar toenemende vraag van klanten naar een e-mail marketing platform. Voor hem lijkt de Flexmail Agency module het geschikte product.
“E-mail marketing is een volwaardig onderdeel van communicatie. Het is een heel directe manier om de klant aan te spreken. Bovendien giet Flexmail de resultaten van je campagne rechtstreeks in statistieken zodat je meteen kan bijsturen wanneer dat nodig is.”
Trend
Ook Filip Pelgrims, marketing project manager bij Somati heeft er een leerzame namiddag opzitten. “E-mail marketing zit in de lift. Vandaag de dag kan je niet meer op een website komen, of je kan je er inschrijven voor een nieuwsbrief. Dat is een uitstekende manier om de relatie met je klanten te onderhouden. Voor ons is e-mail marketing een aanvullend instrument in onze marketingstrategie. Flexmail lijkt ons de uitgelezen tool om dat uit te bouwen.