Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, Events

Flexmail verkozen tot “Best performing Belgian tool”op de Digital Marketing Awards!

Op 17 november 2016 werd Flexmail tijdens de Digital Marketing Awards bekroond met goud in de categorie “Best performing Belgian tool”. Het opbrengen van ROI en conversies, gebruiksgemak, service en groei stonden hierbij centraal.

logo

De Digital Marketing Awards wordt georganiseerd door Bloovi en Feweb. De awards zijn Belgische onderscheidingen ter ere van de online marketing prestaties van Belgische bedrijven. We zijn dan ook ontzettend trots en vereerd om Flexmail op de eerste plaats te zien verschijnen.

Deze bekroning geeft ons als team veel voldoening: “Een award winnen is natuurlijk altijd leuk, maar de criteria van deze award passen ook nog eens echt in het DNA van Flexmail. Dag in dag uit werken we aan het optimaliseren van het Flexmail platform en de service voor onze gebruikers. Het geeft ons veel voldoening om te zien dat de jury vindt dat we in deze inspanningen slagen. Bovendien is het een mooie erkenning voor de performantie van e-mailmarketing als kanaal.”

De Geneva Tourism case bekroond met zilver in de categorie Most Performing Email

Ook Flexmail klant Geneva Tourism werd tijdens de Award Night bekroond. In samenwerking met Flexmail werd er een uitgebreid marketing automation scenario uitgewerkt voor een grootschalige winactie. Het doel? Het genereren van ambassadeurs voor de regio en Genève in de kijker zetten als toeristische bestemming.

De belangrijkste criteria voor deze award? Een solide e-mailmarketing strategie, doelgroep definitie en algemene performantie van de campagne.
Benieuwd naar de case? Bekijk hem hier!

Over de Digital Marketing Awards

Deze Belgische awards belonen uitmuntendheid op het Internet: De Digital Marketing awards is een event dat gedragen wordt door professionals. Het is een wedstrijd open voor alle organisaties en personen die betrokken zijn bij het proces van het ontwerpen, bouwen, beheren of het bevorderen van digitale campagnes. De genomineerden en de uiteindelijke winnaars worden geselecteerd door een ervaren jury van vakexperten. Getoetst aan een aantal criteria, ondergaan de ingediende projecten een rigoureus proces om deze felbegeerde Digital Marketing awards te winnen.
In de laatste maanden stuurden we ook een tevredenheidsenquête uit naar onze klanten. We willen jullie dan ook uitgebreid bedanken voor alle feedback. De komende maanden zullen er tal van optimalisaties en nieuwe updates verschijnen. Op naar een succesvol 2017!

nov 24, 2016Michelle Dassen
Previous storyEen transactionele e-mail gepimptNext storyE-mailmarketing in 2020
Home Flexmail verkozen tot “Best performing Belgian tool”op de Digital Marketing Awards!
6 jaar geleden E-mailmarketing, Events439
Michelle Dassen
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Cases, Content, E-mailmarketing, Personalisatie, Tips

Slaan of zalven om een gebruiker te activeren?

Heel wat web gebaseerde diensten staan of vallen met het succes bij de gebruikers. Hoe intensiever het gebruik, hoe meer content – al dan niet zinnig – er circuleert en hoe interessanter het wordt om als gebruiker regelmatig te passeren. Om dan weer in de verleiding te komen om weer content te plaatsen. mei 15, […]

E-mailmarketing, Social media

E-mail zal nooit verdwijnen!

Tenzij robotten ons eerder om zeep helpen. Dat is de mening van Paul Buchheit, de oorspronkelijke bouwer van Gmail. Vandaag is hij een infrastructuur architect bij Facebook. Deze uitspraak viel het voorbije weekend te noteren in een Crunchup event in San Francisco. nov 23, 2009Ann Flipkens

E-mailmarketing, Tips

Plan B bij segmentatie

Segmenteren is de boodschap. Want hoe nauwkeuriger je de contacten uitkiest voor de content die gaat uitsturen, hoe groter de kans op relevantie is. En dat is nog altijd de sleutel tot een succesvolle e-marketing campagne. jan 10, 2014Thomas Vangelooven

Enquêtes, Tips

Waarom geen mini enquête in je e-mail stoppen?

Van tijd tot tijd valt er zo’n digitale enquête in je inbox. Met de plechtige belofte dat het maar enkele minuten kost om deze in te vullen. En voor je het weet, ben je een kwartier verder en heb je al een paar keer overwogen om de bevraging af te breken. jul 22, 2009Ann Flipkens

Testing, Tips

Kortere onderwerpregels scoren betere ratio’s!

In het “email marketing metrics report” van het Amerikaanse ‘Mailermailer’ wordt aangetoond dat kortere onderwerplijnen duidelijk de lezer kunnen bekoren. Een analyse met een paar praktische TIPS… okt 6, 2009Ann Flipkens

Cases, Inspiratie!, List Building, Strategie, Tips, Trends

Een transactionele e-mail gepimpt

Iedereen heeft al eens een withepaper, presentatie of een ander digitaal presentje gedownload van een website. Vaak ging dat gepaard met een e-mailbericht waarin de link werd vervat, of volgde er een ander bericht om te peilen naar verdere vragen of noden. Meestal waren dit zeer technische en dus ook saaie berichten. sep 22, 2016Michelle […]

Deutsche Post neemt inbox in bezit

Vandaag, op de Franse nationale feestdag, lanceert de Duitse postdienst in het licht van de toekomstige liberalisering van de brievenmarkt een nieuwe dienst onder de naam van “e-post”. Het systeem is er op gericht om de klassieke brief zoveel mogelijk elektronisch te maken en dus logistieke kosten te sparen. Duitsers kunnen nu een gratis gecertificeerd […]

Strategie

The perfect welcome message (part I)

A new subscription in a mailing list deserves all your attention. It’s the first start to a new e-relationship. That’s why you definitely shouldn’t forget to give your new contact a warm welcome. At the same time you can launch the first steps of your e-marketing on the fresh email address. We offer you 10 […]

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,978

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,513

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,833

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail