Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, Events

Flexmail verkozen tot “Best performing Belgian tool”op de Digital Marketing Awards!

Op 17 november 2016 werd Flexmail tijdens de Digital Marketing Awards bekroond met goud in de categorie “Best performing Belgian tool”. Het opbrengen van ROI en conversies, gebruiksgemak, service en groei stonden hierbij centraal.

logo

De Digital Marketing Awards wordt georganiseerd door Bloovi en Feweb. De awards zijn Belgische onderscheidingen ter ere van de online marketing prestaties van Belgische bedrijven. We zijn dan ook ontzettend trots en vereerd om Flexmail op de eerste plaats te zien verschijnen.

Deze bekroning geeft ons als team veel voldoening: “Een award winnen is natuurlijk altijd leuk, maar de criteria van deze award passen ook nog eens echt in het DNA van Flexmail. Dag in dag uit werken we aan het optimaliseren van het Flexmail platform en de service voor onze gebruikers. Het geeft ons veel voldoening om te zien dat de jury vindt dat we in deze inspanningen slagen. Bovendien is het een mooie erkenning voor de performantie van e-mailmarketing als kanaal.”

De Geneva Tourism case bekroond met zilver in de categorie Most Performing Email

Ook Flexmail klant Geneva Tourism werd tijdens de Award Night bekroond. In samenwerking met Flexmail werd er een uitgebreid marketing automation scenario uitgewerkt voor een grootschalige winactie. Het doel? Het genereren van ambassadeurs voor de regio en Genève in de kijker zetten als toeristische bestemming.

De belangrijkste criteria voor deze award? Een solide e-mailmarketing strategie, doelgroep definitie en algemene performantie van de campagne.
Benieuwd naar de case? Bekijk hem hier!

Over de Digital Marketing Awards

Deze Belgische awards belonen uitmuntendheid op het Internet: De Digital Marketing awards is een event dat gedragen wordt door professionals. Het is een wedstrijd open voor alle organisaties en personen die betrokken zijn bij het proces van het ontwerpen, bouwen, beheren of het bevorderen van digitale campagnes. De genomineerden en de uiteindelijke winnaars worden geselecteerd door een ervaren jury van vakexperten. Getoetst aan een aantal criteria, ondergaan de ingediende projecten een rigoureus proces om deze felbegeerde Digital Marketing awards te winnen.
In de laatste maanden stuurden we ook een tevredenheidsenquête uit naar onze klanten. We willen jullie dan ook uitgebreid bedanken voor alle feedback. De komende maanden zullen er tal van optimalisaties en nieuwe updates verschijnen. Op naar een succesvol 2017!

nov 24, 2016Michelle Dassen
Previous storyEen transactionele e-mail gepimptNext storyE-mailmarketing in 2020
Home Flexmail verkozen tot “Best performing Belgian tool”op de Digital Marketing Awards!
2 jaar geleden E-mailmarketing, Events429
Michelle Dassen
Twitter

Geef een reactie Reactie annuleren

De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  • De vastgoedsector: Bouwen aan je klantenbestand met e-mailmarketing 23 mei 2018
  • De toeristische sector: Een vleugje zon in je mailbox 2 mei 2018
  • De voedingsindustrie: e-mails sturen in hapklare brokken 24 april 2018
  Gerelateerd posts  
Afleverbaarheid, Tips

Vier vuistregels om je lezers en de spam panels te vriend te houden

Lezers worden steeds kritischer in het selecteren wat ze wel of niet lezen. In hun inbox raken is niet meer voldoende. Grote hoeveelheden e-mails worden ongeopend naar de vuilbak, of erger naar de spam-box gesleept. Dat moet je zoveel mogelijk voorkomen want anders gaan de spamfilters je detecteren. Volgende vuistregels helpen je hier bij! dec […]

Trends

Je ijskast regelt het wel…

Twee blogberichten deden even onze fantasie op hol slaan. We destilleerden een nieuwe trend die e-mailmarketing straks nog juister kan laten mikken op potentiële en bestaande klanten! jan 23, 2014Ann Flipkens

E-mailmarketing, Personalisatie, Social media, Tips, Trends

Kruip voor relevantie in een mijngang!

Als je in onderzoek over e-mailmarketing snuistert, dan komt de relevantie van je bericht toch altijd weer bovendrijven. Er wordt zelfs gesuggereerd dat contacten na een niet relevante e-mail soms gewoon afhaken. De soep zal wel niet zo heet gegeten worden als ze opgediend wordt, maar het is alleszins een aandachtspunt voor de e-marketeer. nov […]

Cases, Content, context, Trends

Pik in op de media!

Media kan je vandaag veel ruimer zien dan alleen maar de gedrukte krant of het avondjournaal op televisie. Alles wat permanent aan leesbare berichten en zichtbare beelden gevoed wordt, kan je nu onder media sorteren. Daar horen dus ook de sociale media media bij, maar evenzeer de inbox van de e-mailclient. feb 26, 2016Michelle Dassen

Targeting

Vier tactieken om je mailinglijst te segmenteren

Segmentatie is en blijft een krachtige tactiek om de ontvangers te overtuigen je e-mail te openen én te lezen. De kunst zit erin om de juiste data te verzamelen. In deze blogpost onthullen we vier tactieken om je mailinglijst te segmenteren.  jul 13, 2011Ann Flipkens

Inspiratie!, Tips

Vijf ideeën om je opt-in formulier te pimpen!

Dit formulier pikten we op in onze zoektocht naar goede ideeën voor een performante e-marketing strategie. Het ziet er wat oubollig uit, maar laat je niet misleiden. Hier is duidelijk nagedacht hoe je een contact het best kan bedienen. Laat ons er dus van leren… aug 29, 2014Ann Flipkens

E-mailmarketing, List Building, Tips

10 stappen voor een schitterende opt-in (1)

Om aan e-mailmarketing te doen heb je absoluut nood aan e-mailadressen.Eén van de mogelijke bronnen om je lijst te vullen zijn de bezoekers van je website. Een inschrijfformulier is het meest gebruikte middel. Graag geven we 10 tips hoe je het maximale effect kan bereiken. mrt 5, 2010Michelle Dassen

Testing

De hoge prijs van een schoonheidsfoutje

Elke geopende e-mail is een kans om als merk met de ontvanger te communiceren.  Tegelijkertijd is het ook een kans om je merkreputatie op te bouwen. Slordigheden kunnen die reputatie snel om zeep helpen.  sep 21, 2011Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,741

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,967

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,236

Een animated gif als een conversie aanjager

3,100

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,670

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,468

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,329

5 elementen die je in 2015 best uit je e-mailmarketing strategie laat vallen

2,266

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2018 © Flexmail