Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, Privacy, Tips

Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy

Flexmail doet er alles aan om de veiligheid van de gegevens van haar gebruikers te waarborgen. Naast het dagdagelijks monitoren van systemen en processen hoort daar nu een nieuwe Password Policy bij. Omwille van deze nieuwe policy dien je eenmalig een nieuw paswoord in te stellen. Wil je de policy van je account nog verder personaliseren, dan kan je nieuwe beveiligingssettings terugvinden in de instellingen van je account.

Hoe een veilig paswoord kiezen?
Bij het kiezen van een veilig paswoord voor je Flexmail account dien je nu rekening te houden met volgende parameters:

• Ten minste 1 kleine letter
• Ten minste 1 hoofdletter
• Ten minste 1 cijfer
• Ten minste 1 speciaal teken
• Ten minstens 8 tekens lang

Ben je benieuwd hoe veilig jouw huidig paswoord precies is? Bij de website How secure is my password? krijg je bij ieder paswoord een tijdsinschatting hoe lang het duurt voor een hacker jouw paswoord ontrafel. Wil je nog meer informatie over jouw paswoord? Dan surf je best ook even naar deze website.

Gouden tip: één gebruiker per persoon
Werk je met meerdere personen in Flexmail? Dan raden we je zeker aan om per persoon een gebruiker aan te maken. Zo kan iedere gebruiker steeds zijn eigen login en paswoord beheren. Verlaat een persoon het bedrijf? Dan kun je de gebruiker van deze persoon gemakkelijk verwijderen. Zo hoef je niet onnodig het paswoord te veranderen en binnen het team te communiceren.

Tot welke extra beveiligingsopties krijg ik toegang?
Wil je het securitybeleid van je account verstrengen, dan vind je onder Instellingen > Password Policy nieuwe parameters terug. Zo kan je instellen dat het niet toegelaten is om vanuit onbekende IP-adressen in te loggen zonder goedkeuring. Of kan je jezelf meldingen laten sturen wanneer iemand inlogt met een nieuw IP-adres of driemaal een foutief paswoord heeft gebruikt.

Bovendien kan je ook instellen hoe vaak de admin en gebruikers van je account een nieuw paswoord moeten instellen, en of reeds gebruikte paswoorden daarbij opnieuw ingesteld kunnen worden.

Bij verdere vragen over de Privacy Policy staat onze support je graag te woord op het nummer +32 8 969 00 30 of via support@flexmail.be.

aug 29, 2016Melanie Schaekers
Previous storyHyper-personalisatie is de volgende stapNext storyE-mail en storytelling, een perfect match
Home Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy
6 jaar geleden E-mailmarketing, Privacy, Tips217
Melanie Schaekers
Website
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Social media

Drie sociale mediastrategieën op maat van de e-mailmarketeer

Ondanks onheilspellende voorspellingen dat sociale media de dooddoener zijn van e-mail, zien we dat de twee kanalen harmonieus langs elkaar leven. De vooruitziende e-mailmarketeer gebruikt e-mail én sociale media om zijn boodschap extra draagkracht te geven. De echte innovatieve e-marketeer neemt een volgende stap. Hier ontdekt u hoe hij dat doet. okt 21, 2011Ann Flipkens

E-mailmarketing

Trek de twijfelaars over de streep met de volgende stappen

Heb je de raad uit de vorige blogpost opgevolgd? Dan heb je het overgrote deel van je database overtuigd om over te schakelen naar het nieuwe product. Ontdek hier hoe je de overige klanten over de streep kan trekken.  apr 29, 2011Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Tips

Welkomstmails hebben wel degelijk een impact

De welbekende welkomstmails hebben wel degelijk een effect op de responscijfers. Als je bedrijf geen welkomst- of bevestigingsbericht uitstuurt, dan loop je heel wat kansen mis. jan 7, 2011Ann Flipkens

Cases, E-commerce, E-mailmarketing, Inspiratie!, Tips, Trends

Maak van je opt-in een krachtig instrument

De procedure is gekend. Als iemand zich inschrijft voor je nieuwsbrief, dan bevestig je dat. Vaak gebeurt dit in de vorm van een transactionele e-mail zonder veel toeters en bellen. En al even vaak komen ze nog in de vorm van gewone platte tekst in je inbox binnen geschoven. feb 18, 2016Ann Flipkens

Cases, Design, Inspiratie!, Personalisatie, Social media, Strategie, Tips

Automatische service e-mail, 10 keer goed!

E-mail moet niet altijd deel uitmaken van een grote marketing campagne. Binnen de verschillende processen rondom je prospecten en je klanten zijn er heel wat geëigende momenten om een automatisch e-mailbericht te lanceren. Een verkoop in een winkel is het ideale moment om offline om te zetten in online. jul 11, 2014Ann Flipkens

Strategie

Abonnees meest benaderbaar in de ochtend

Wat doe jij zodra je op je werk bent? Misschien zet je eerst koffie, maar zodra je computer aanstaat, doen we allemaal hetzelfde: we checken onze e-mails. Het mag dan ook niet verbazen dat het open-en doorklikratio het hoogst is in de ochtend. aug 31, 2011Ann Flipkens

Content, E-mailmarketing

Wel of geen e-mail attachment?

Zondag 11 maart is er een opmerkelijke verjaardag te vieren. Het is dan 20 jaar geleden dat een Amerikaanse professor de allereerste bijlage toevoegde aan een e-mailbericht. Vandaag is een bijlage de normaalste zaak van de wereld. Alleen bij e-mailmarketing moeten we er anders over denken. mrt 9, 2012Ann Flipkens

E-mailmarketing, Strategie, Tips

De harde waarheid van e-mailmarketing: acht seconden om de ontvanger te informeren

Abonnees spenderen gemiddeld acht seconden of minder aan de meeste e-mailberichten voordat ze doorklikken of afhaken. Bovendien is de kans groot dat als ze eens weg navigeren, ze niet meer terugkeren naar je e-mail. Wat kan je als e-marketeer doen om te garanderen dat je boodschap overkomt? Je leest het hier. jan 21, 2011Ann Flipkens

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,442

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,771

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail