Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, Privacy, Tips

Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy

Flexmail doet er alles aan om de veiligheid van de gegevens van haar gebruikers te waarborgen. Naast het dagdagelijks monitoren van systemen en processen hoort daar nu een nieuwe Password Policy bij. Omwille van deze nieuwe policy dien je eenmalig een nieuw paswoord in te stellen. Wil je de policy van je account nog verder personaliseren, dan kan je nieuwe beveiligingssettings terugvinden in de instellingen van je account.

Hoe een veilig paswoord kiezen?
Bij het kiezen van een veilig paswoord voor je Flexmail account dien je nu rekening te houden met volgende parameters:

• Ten minste 1 kleine letter
• Ten minste 1 hoofdletter
• Ten minste 1 cijfer
• Ten minste 1 speciaal teken
• Ten minstens 8 tekens lang

Ben je benieuwd hoe veilig jouw huidig paswoord precies is? Bij de website How secure is my password? krijg je bij ieder paswoord een tijdsinschatting hoe lang het duurt voor een hacker jouw paswoord ontrafel. Wil je nog meer informatie over jouw paswoord? Dan surf je best ook even naar deze website.

Gouden tip: één gebruiker per persoon
Werk je met meerdere personen in Flexmail? Dan raden we je zeker aan om per persoon een gebruiker aan te maken. Zo kan iedere gebruiker steeds zijn eigen login en paswoord beheren. Verlaat een persoon het bedrijf? Dan kun je de gebruiker van deze persoon gemakkelijk verwijderen. Zo hoef je niet onnodig het paswoord te veranderen en binnen het team te communiceren.

Tot welke extra beveiligingsopties krijg ik toegang?
Wil je het securitybeleid van je account verstrengen, dan vind je onder Instellingen > Password Policy nieuwe parameters terug. Zo kan je instellen dat het niet toegelaten is om vanuit onbekende IP-adressen in te loggen zonder goedkeuring. Of kan je jezelf meldingen laten sturen wanneer iemand inlogt met een nieuw IP-adres of driemaal een foutief paswoord heeft gebruikt.

Bovendien kan je ook instellen hoe vaak de admin en gebruikers van je account een nieuw paswoord moeten instellen, en of reeds gebruikte paswoorden daarbij opnieuw ingesteld kunnen worden.

Bij verdere vragen over de Privacy Policy staat onze support je graag te woord op het nummer +32 8 969 00 30 of via support@flexmail.be.

aug 29, 2016Melanie Schaekers
Previous storyHyper-personalisatie is de volgende stapNext storyE-mail en storytelling, een perfect match
Home Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy
7 jaar geleden E-mailmarketing, Privacy, Tips218
Melanie Schaekers
Website
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Content, Design, Strategie, Tips

Uw lezer leest niet!

Mensen lezen geen e-mails of nieuwsbrieven, ze scannen ze. Dat verkondigde  Jacob Nielsen, een in het wereldje van internet bekende Deense consultant, reeds in de jaren negentig. jul 6, 2009Michelle Dassen

Cases, Inspiratie!, Strategie, Thema-mailings

Seizoensbericht met 6 scherpe kenmerken

De context waarbinnen iemand een e-mailbericht ontvangt is zeer relevant. Soms helpt de kalender ons een handje met die relevantie. We zijn weer in voor een reeks seizoengebonden e-mailcampagnes. okt 9, 2015Thomas Vangelooven

Trends

Wat brengt 2012 voor de e-mailmarketeer?

Naar jaarlijkse gewoonte blikken e-mailmarketeers graag vooruit op wat het nieuwe jaar in petto heeft. Neem hier zelf eens een kijkje in onze glazen bol. dec 16, 2011Ann Flipkens

E-mailmarketing, Flexmail TV, Tips

Heb jij de basics van e-mailmarketing onder de knie?

Vraag jij je wel eens af of je de basis van e-mailmarketing goed aanpakt? In deze nieuwe aflevering van Flexmail TV delen we de elementen die voor ons het belangrijkst zijn. Door deze basiselementen onder de knie te hebben, stuur je elke keer opnieuw een goed opgebouwd e-mailbericht dat de aandacht van je doelpubliek trekt. […]

Content, Tips

Laat je prospect helpen bij het samenstellen van je nieuwsbrief

Content, content, het blijft het ordewoord van de dag. Hoe relevanter de inhoud van je nieuwsbrief is, hoe beter dat deze gelezen wordt. En hoe groter de kans is dat je met deze prospect zaken kan doen. Het Amerikaanse Business Insider heeft nu een nieuwe methode geïntroduceerd. jul 9, 2010Ann Flipkens

Afleverbaarheid, Design, E-mailmarketing, Strategie, Testing, Tips, Trends

Gebruik jij bewegende beelden in je e-mails?

Een e-mail die beweegt? Jazeker, dankzij de robuuste technologie van de goede oude ‘animated gif’ kan je een bewegend effect kan inbouwen in je e-mailberichten. okt 25, 2013Michelle Dassen

Afleverbaarheid, Content, E-mailmarketing

Kregen jullie al vijf vuistregels bij het schrijven van een onderwerpregel?

Ja, die kregen jullie al twee keer. Maar dan is het verhaal nog niet rond. Vandaag serveren we je er vijf nieuwe. Opdat het duidelijk zou zijn dat een onderwerpregel misschien maar een 35 tot 50 tekens telt,maar toch ongelooflijk belangrijk is. dec 21, 2009Ann Flipkens

E-mailmarketing

Vernieuwd in Flexmail :: Contacten importeren met een vingerknip

Vaak start e-marketing met het importeren van e-mailadressen. En soms wordt een e-mailadres niet één keer, maar verschillende keren aangeboden. En bestanden kunnen vaak een andere herkomst en dus ook een afwijkende structuur hebben. Genoeg stof om een nachtmerrie te voor de e-marketeer te regisseren. sep 17, 2013Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,979

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,260

Een animated gif als een conversie aanjager

3,757

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,111

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,983

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail