Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, Privacy, Tips

Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy

Flexmail doet er alles aan om de veiligheid van de gegevens van haar gebruikers te waarborgen. Naast het dagdagelijks monitoren van systemen en processen hoort daar nu een nieuwe Password Policy bij. Omwille van deze nieuwe policy dien je eenmalig een nieuw paswoord in te stellen. Wil je de policy van je account nog verder personaliseren, dan kan je nieuwe beveiligingssettings terugvinden in de instellingen van je account.

Hoe een veilig paswoord kiezen?
Bij het kiezen van een veilig paswoord voor je Flexmail account dien je nu rekening te houden met volgende parameters:

• Ten minste 1 kleine letter
• Ten minste 1 hoofdletter
• Ten minste 1 cijfer
• Ten minste 1 speciaal teken
• Ten minstens 8 tekens lang

Ben je benieuwd hoe veilig jouw huidig paswoord precies is? Bij de website How secure is my password? krijg je bij ieder paswoord een tijdsinschatting hoe lang het duurt voor een hacker jouw paswoord ontrafel. Wil je nog meer informatie over jouw paswoord? Dan surf je best ook even naar deze website.

Gouden tip: één gebruiker per persoon
Werk je met meerdere personen in Flexmail? Dan raden we je zeker aan om per persoon een gebruiker aan te maken. Zo kan iedere gebruiker steeds zijn eigen login en paswoord beheren. Verlaat een persoon het bedrijf? Dan kun je de gebruiker van deze persoon gemakkelijk verwijderen. Zo hoef je niet onnodig het paswoord te veranderen en binnen het team te communiceren.

Tot welke extra beveiligingsopties krijg ik toegang?
Wil je het securitybeleid van je account verstrengen, dan vind je onder Instellingen > Password Policy nieuwe parameters terug. Zo kan je instellen dat het niet toegelaten is om vanuit onbekende IP-adressen in te loggen zonder goedkeuring. Of kan je jezelf meldingen laten sturen wanneer iemand inlogt met een nieuw IP-adres of driemaal een foutief paswoord heeft gebruikt.

Bovendien kan je ook instellen hoe vaak de admin en gebruikers van je account een nieuw paswoord moeten instellen, en of reeds gebruikte paswoorden daarbij opnieuw ingesteld kunnen worden.

Bij verdere vragen over de Privacy Policy staat onze support je graag te woord op het nummer +32 8 969 00 30 of via support@flexmail.be.

aug 29, 2016Melanie Schaekers
Previous storyHyper-personalisatie is de volgende stapNext storyE-mail en storytelling, een perfect match
Home Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy
4 jaar geleden E-mailmarketing, Privacy, Tips217
Melanie Schaekers
Website
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Content, E-mailmarketing, Personalisatie

Reclamefolder via e-mail

Supermarkten testen momenteel de digitale snelweg uit om hun wekelijkse folder bij de klanten te bezorgen. Dat berichtte ‘Het Laatste Nieuws’op donderdag 9 juli. jul 10, 2009Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Flexmail TV, Tips

Heb jij de basics van e-mailmarketing onder de knie?

Vraag jij je wel eens af of je de basis van e-mailmarketing goed aanpakt? In deze nieuwe aflevering van Flexmail TV delen we de elementen die voor ons het belangrijkst zijn. Door deze basiselementen onder de knie te hebben, stuur je elke keer opnieuw een goed opgebouwd e-mailbericht dat de aandacht van je doelpubliek trekt. […]

Afleverbaarheid, E-mailmarketing, Testing

Nederlandstalig woordgebruik in e-mail onderwerpregels

De bijdrage die gisteren op deze blog verscheen bracht ons op een ideetje. Wat als we die woordenwolk eens loslaten op de campagnes die via Flexmail verstuurd werden? okt 9, 2009Michelle Dassen

Cases, Tips, Trends

Experiment: hoe veel info geef jij in je nieuwsbrief?

Het is altijd een vorm van afwegen. Geef je veel of weinig info in je e-mailbericht? Waar zit het verzadigingspunt. Hoeveel moet je vertellen om een lezer tot een doorklik te verleiden? Maar vooral, wat doe je om de hoogste conversie te krijgen? mrt 14, 2014Ann Flipkens

E-mailmarketing, Mobile, Strategie, Trends

Service voor de mobiele lezers

Smartphones veroveren de wereld. Daar is iedere e-marketeer zich van bewust. Afhankelijk van de bron, citeert men cijfers die zeggen dat 40 tot 50 procent van de mobiele telefoontoestellen tot die categorie behoren. Een smartphone dient niet alleen om te bellen. Het wordt in tweede instantie gebruikt om e-mail te lezen. mei 4, 2012Ann Flipkens

E-mailmarketing, Strategie, Tips

Zeven strategieën om een blooper te verzachten

E-mailmarketing is een snel instrument. Snel betekent soms iets te snel. En al heb je een goede procedure om klaarstaande zendingen na te kijken, de verzendknop is soms sneller ingedrukt dan je oog op een foutje valt. sep 12, 2014Michelle Dassen

“E-mailmarketing Trends” is de nieuwe boreling

E-mailmarketing is nog een mooie toekomst beschoren. Daarvan zijn we hier op deze blog wel meer dan overtuigd. Maar dat iedereen, ondanks dat Amazons digitale boekenlezer Kindle binnenkort ook in Europa te krijgen is, alleen nog het computerscherm als informatie verstrekker zal gebruiken, dat zal ook nog wel even duren. Pessimisten durven zelfs het woord […]

Cases, Inspiratie!, Tips, Trends

Een e-mailbericht in de vorm van een gekleurde kapstok!

Vaak zijn e-mailberichten in een B2B omgeving serieus opgezet. Vrij vertaald kan je soms gerust het woord saai in de mond nemen. Vandaag presenteren we een voorbeeld dat helemaal niet beantwoordt aan dat stereotiep, zelfs integendeel. Trello is webbased software waarmee je in eigen organisatie persoonlijk, op team niveau en zelfs extern de nodige to-do […]

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,750

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail