Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Content, E-mailmarketing, List Building, Tips

Geef de klanten waarde voor hun e-mailadres

Klanten en prospecten geven maar om één enkele reden hun e-mailadres weg: ze verwachten dat het hen iets oplevert. Bekijk hier eens hoe de kledingwinkel Hunkemöller de e-mailcommunicatie inzet.

Hunkemöller heeft de bovenstaande les goed begrepen. De winkelketen geeft maar liefst twee voordelen mee voor de ontvanger in één enkel e-mailbericht.

PrimeurDe opt-ins zijn als eersten op de hoogte van de ‘3de BH-gratis’-campagne. Met de subtiele tekst ‘Psst, u bent de eerste die het weet’ wordt dat niet alleen bevestigd, er hangt nu ook een gevoel van exclusiviteit vast aan de campagne. De abonnee heeft het gevoel dat het opgeven van zijn e-mailadres, daadwerkelijk iets heeft opgeleverd.UitnodigingDat gevoel van exclusiviteit wordt nog versterkt met een uitnodiging voor een ‘membernight’. De winkel blijft op een specifieke dag langer open om de leden in alle rust te laten shoppen. Als extra trekker mogen ze nog een derde slip gratis uitkiezen. Ben jij er al voor gewonnen?

mrt 23, 2011Ann Flipkens
Previous storyProfessionaliseer je e-mailcampagnes met templatesNext storyGenereer trafiek naar je webshop met een duidelijke boodschap
Home Geef de klanten waarde voor hun e-mailadres
9 jaar geleden Content, E-mailmarketing, List Building, Tips281
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Cases, Reporting

Web-based e-mailclients nemen de leiding

Waar en hoe lezen je contacten je e-mail? Deze wijsheid is goud waard als je  e-mailmarketing zo nauwkeurig mogelijk wil afstellen op je lezer. E-mails lezen in een e-mailclient op je computer is een geheel andere ervaring dan e-mails lezen in een web-based omgeving. Voor één van onze grootgebruikers LimburgActueel.be zochten we dit even uit. […]

Cases, E-mailmarketing

G4S: “Flexmail is de basis van onze e-communicatie geworden”

G4S is wereldleider op het vlak van beveiligings- en veiligheidsoplossingen. Met meer dan 6.400 medewerkers in België en 625.000 in 125 landen is het een omvangrijke onderneming waar goed georganiseerde communicatie de levenslijn vormt voor een goede werking. Sinds 7 maanden werkt de Belgische afdeling met e-mailmarketingplatform Flexmail. feb 8, 2012Michelle Dassen

Afleverbaarheid, E-mailmarketing, Flexmail TV, Hoe begin je met e-mailmarketing, Strategie, Targeting, Testing, Tips

Het ideale moment om campagnes te verzenden, mythe of werkelijkheid?

Je hebt je ongetwijfeld al eens afgevraagd wanneer je best jouw campagne zou uitsturen. In deze nieuwe aflevering van Flexmail TV geven we onze visie op de mythe van dinsdag en donderdag prijs. jun 25, 2014Michelle Dassen

E-mailmarketing, Social media

Kunnen sociale media convergeren naar e-mail?

Goede e-mail marketing en goede sociale marketing zijn gelijkwaardig. Hetzelfde geldt voor slechte e-mailmarketing en slechte sociale media. En de goede praktijk voor beide kanalen is eenvoudig te omschrijven: de relevantie. jan 14, 2010Ann Flipkens

E-mailmarketing, List Building, Testing, Tips

Gooi eens rond met inschrijfmogelijkheden op je website

Je e-mailmarketing lijst laten aangroeien met relevante adressen is een continu proces. Je moet je potentiële lezers op elk mogelijk moment confronteren met de mogelijkheid om in te schrijven op je e-marketinglijst. Er zijn een reeks klassieke plekken die we reeds  in deze blog bespraken, maar vandaag brengen we een nieuwe. okt 3, 2012Ann Flipkens

Design

HTML-berichten slaan aan

De meeste abonnees geven de voorkeur aan HTML-berichten. De (creatieve) mogelijkheden en de flexibiliteit van HTML zijn de smaakmakers. Maar voor je je creativiteit de vrije loop laat, denk dan aan de gouden regel: less is more.  mei 11, 2011Thomas Vangelooven

Design, E-mailmarketing, Flexmail TV, Hoe begin je met e-mailmarketing, List Building, Strategie, Tips

Hoe haal je het beste uit je inschrijfformulier?

Krijg jij niet genoeg inschrijvingen via je inschrijfformulier? Veel e-mailmarketeers worstelen met hetzelfde probleem. In deze aflevering van Flexmail TV delen we onze drie beste tips om het beste uit je inschrijfformulier te halen. apr 23, 2014Michelle Dassen

Afleverbaarheid, E-mailmarketing, Trends

De nieuwste knop binnen Gmail

Dat Google op een eigenzinnige manier omgaat met de e-mails die we versturen en ontvangen, is al lang geweten. Naast de sortering in tabbladen is Gmail begonnen aan de uitrol van een nieuwe knop. feb 28, 2014Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,668

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail