Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Design, E-mailmarketing, Flexmail TV, Hoe begin je met e-mailmarketing, List Building, Strategie, Tips

Hoe haal je het beste uit je inschrijfformulier?

Krijg jij niet genoeg inschrijvingen via je inschrijfformulier? Veel e-mailmarketeers worstelen met hetzelfde probleem. In deze aflevering van Flexmail TV delen we onze drie beste tips om het beste uit je inschrijfformulier te halen.

Toen we deze vraag kregen van een van onze gebruikers bedachten we dat we deze vraag het best konden beantwoorden met een video. We tonen je verschillende voorbeelden die je vast en zeker inspiratie zullen bezorgen.

Als het inschrijfformulier op jouw website je niet genoeg nieuwe inschrijvingen oplevert, is deze video voor jou:

We zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen. Heb jij nog tips die je wilt toevoegen aan de lijst? Welke aanpak werkte goed voor jouw inschrijfformulier? Laat het ons weten in de reacties.

Heb jij een vraag over e-mailmarketing? Laat het ons dan weten via question@flexmail.tv

Heb je genoten van deze video, of ken je iemand die ook zijn voordeel ermee kan halen? Deel hem dan met je vrienden.

Bedankt voor het kijken!

Ann & Michelle

apr 23, 2014Michelle Dassen
Previous storyLezers scannen je berichtNext storyWoorden in een CTA kunnen spreken!
Home Hoe haal je het beste uit je inschrijfformulier?
9 jaar geleden Design, E-mailmarketing, Flexmail TV, Hoe begin je met e-mailmarketing, List Building, Strategie, Tips1,008
Michelle Dassen
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
E-mailmarketing, Social media

Gebruik jij al sociale mediareacties in je e-mail?

Neen? Dan kan je daar best eens mee beginnen. Alle conversaties waarin je bedrijf vermeld wordt, zijn goed om je abonnees aan te tonen dat je opvalt binnen het gigantisch sociale medianetwerk.  jun 17, 2011Ann Flipkens

Trends

Google tracht e-mail te herdefiniëren!

Google tracht reeds jaren haar webbased applicaties te slijten aan bedrijven. Maar daarnaast is Gmail ook een hit onder de particulieren. Als Google iets met e-mail uitspookt dan is het opletten geblazen! feb 17, 2010Michelle Dassen

Cases, Design, Inspiratie!, Tips, Trends

Eenvoud als nieuwe trend in B2B

Niet alleen de toegang tot de inbox is belangrijk, ook de toegang tot de aandacht van de lezer is al even belangrijk. Er is een nieuwe trend in e-mailmarketing die opkomt. We houden het voortaan gewoon eenvoudig. apr 29, 2015Michelle Dassen

Testing

Houd jij het uur in het oog?

Het beste tijdstip om commerciële e-mail te verzenden, is niet alleen afhankelijk van de dag, ook het uur van de dag heeft een impact op het open ratio. Het e-mailmarketingbedrijf Pure 360 heeft alle informatie in de onderstaande infographic gestoken.  sep 9, 2011Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Reporting, Tips

Verplicht conformeren naar een gemiddelde doorklikratio: mythe of realiteit?

Het gemiddelde doorklikratio van een e-mailcampagne kan een belangrijke maatstaf opleveren voor het sturen van het succes van je campagne. Bij tegenvallende resultaten kan het bovendien als indicatie dienen om de ondermaatse prestatie in de kiem te smoren. Maar bestaat dat unieke cijfer überhaupt wel? okt 15, 2010Ann Flipkens

Geen onderdeel van een categorie

Flexmail behaalt zilver voor de Best performing Belgian tool Award

Op 26 november 2015 werd Flexmail tijdens de Digital Marketing Awards bekroond met zilver in de categorie “Best performing Belgian tool”. Het opbrengen van ROI en conversies, gebruiksgemak en service stonden hierbij centraal. nov 30, 2015Michelle Dassen

E-mailmarketing, Mobile, Personalisatie, Strategie, Thema-mailings, Trends

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

Heb jij al goede voornemens gemaakt voor 2014? Misschien wil je wat eerder gaan slapen, stoppen met roken of gezonder gaan leven. Maar laat ons eerlijk zijn, elk jaar houden de meeste goede voornemers maar enkele weken (dagen?) stand. Je levensstijl aanpassen is misschien een zware klus, maar het is een stuk gemakkelijker om goede […]

E-mailmarketing, List Building, Tips

10 stappen voor een schitterende opt-in (2)

Om aan e-mailmarketing te doen heb je absoluut nood aan e-mailadressen.Eén van de mogelijke bronnen om je lijst te vullen zijn de bezoekers van je webite. Een inschrijfformulier is het meest gebruikte middel.Vandaag geven we graag de laatste 5 tips hoe je het maximale effect kan bereiken. mrt 9, 2010Ann Flipkens

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,978

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,509

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,830

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail