Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Afleverbaarheid, Content, E-mailmarketing

Litmus en Microsoft zetten een samenwerking op

De berichtcontrole is een service die Flexmail al jaar en dag aanbiedt aan haar klanten. Via de berichtcontrole krijgen alle gebruikers de kans om de weergave van hun e-mailbericht te testen in alle bekende e-mailclients en te controleren of hun e-mailbericht voorbij de meest voorkomende spamfilters mag. Voor deze service is Flexmail al enige tijd een tevreden partner van Litmus. Voorheen bood Litmus deze dienst aan zonder de steun van bedrijven achter deze bekende e-mailclients, maar daar komt nu verandering in.

Litmus en Microsoft sluiten een partnerschap om e-mails nog aantrekkelijker en relevanter te maken. Deze samenwerking bestaat uit twee componenten: weergave-bugs doorgeven en toegang verlenen tot nieuwe e-mailclients om in te testen.

Bij de eerste component werken Litmus en Microsoft nauw samen om bugs op te lossen. Litmus verzamelt bug rapporten en weergaveproblemen van de community. Deze krijgen een bepaalde prioriteit en worden zo rechtstreeks doorgegeven aan de Microsoft ontwikkelaars.

Bij de tweede component stelt Microsoft nieuwe e-mailclients ter beschikking voor Litmus om de e-mailberichten in te testen. Microsoft ondersteunt Litmus in de toegang en laat haar testen in de apps die door Microsoft worden aangestuurd, zoals Windows Mail 10 en de Outlook app voor Android, iOS en Windows Phone.

Wil je meer te weten komen over de werking van Litmus, en meer specifiek de bericht- en spamcontrole? Meer uitgebreide informatie daarover vind je terug in onze handleiding.

aug 25, 2016Melanie Schaekers
Previous storyHet belang van een goed kapstokbeleidNext storyHyper-personalisatie is de volgende stap
Home Litmus en Microsoft zetten een samenwerking op
4 jaar geleden Afleverbaarheid, Content, E-mailmarketing104
Melanie Schaekers
Website
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
E-mailmarketing, Inspiratie!

Mijn eerste week als stagiair bij Flexmail.

12 weken stage lopen. Het lijkt lang voor studenten en dat zal in sommige gevallen ook wel zo zijn. Voor mij daarentegen was het in een vingerknip vrijdag, stond ik met een glas in de hand op de teamdrink en zat mijn eerste stageweek erop. Waarom Flexmail? Ik koos ervoor om te solliciteren bij Flexmail […]

E-marketeers krijgen een ‘zen moment’

Vaak worden we overdag onderbroken in ons geconcentreerd denken en werken. Het ‘ping’ geluid van de binnenkomende e-mail is natuurlijk één van die aandachtstrekkers. En een beetje geprikkelde internaut wil dan snel even nakijken of er een belangrijke boodschap in de wacht staat. mei 20, 2010Thomas Vangelooven

Geblokkeerde beelden in e-mail blijven afknappers

Geblokkeerde beelden blijven een pijnpunt voor e-mailmarketeers. Volgens een onderzoek van MarketingSherpa verschijnen slechts 33 procent van de foto’s bij het simpelweg openen van een e-mail. In 2006 was dat nog 55 procent. sep 29, 2010Ann Flipkens

List Building

Vermijd valkuilen bij opt-in lijsten

Goede e-mail marketing start met een goed bestand met correcte en geïnteresseerde e-mail adressen. Dat klinkt eenvoudig, maar toch blijken vele website beheerders en internet marketeers in enkele klassieke valkuilen te trappen. Op een webinar noteerden we deze ideeën van Ken Magill. jun 1, 2009Ann Flipkens

E-mailmarketing, Strategie, Targeting, Tips

Hoe vaak is te vaak?

Wat is de beste frequentie? Hoe vaak moet je een e-mail zenden naar je contact vooraleer het te vaak is? Een juist antwoord op deze vraag bestaat niet. Helaas varieert dit van bericht tot bericht en van product tot product. Maar voor de beginners in het vak willen we graag nog eens enkele vuistregels meegeven. […]

E-mailmarketing, List Building, Tips

Hoe meer e-mailadressen verzamelen? Drie eenvoudige tips!

Iedereen heeft ondertussen wel begrepen dat het inzamelen van e-mailadressen in de huidige constellatie van de markt een verschil kan maken tussen succes en achteraan bengelen. Maar hoe doe je dat in een tijd waar de opt-in overal in de wetgeving ingeschreven wordt? okt 23, 2009Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Targeting, Tips

Herken je vaste klanten met deze vier tips

Er bestaan een aantal criteria die de zogenaamde ‘brand loyalists’ of de klanten die het meest loyaal blijven aan het merk dat je promoot, kan onderscheiden. Die segmentering is belangrijk omdat die groep in je contactenlijst andere behoeftes heeft dan diegenen met een ander engagement. dec 24, 2010Michelle Dassen

Cases, Design, Inspiratie!

Verzin eens een droedel voor je volgende e-mail

Vandaag hebben we een B2B voorbeeld van eigen bodem. De zakelijke poot van Vlaanderens telecom bedrijf kwam met deze aparte aanpak voor ondernemers en managers met weinig tijd. apr 11, 2015Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,658

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail