Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Events

Nieuwe versie Flexmail gepresenteerd!

Dat het e-mail segment binnen alle marketing inspanningen aan een forse groei bezig is, dat zal niemand verbazen. Dat elke e-mail marketingcampagne een redelijke conversie geeft, dat weten we allemaal ook uit ervaring. Maar is meer mogelijk? Op het seminarie ”Haal nog meer uit je e-mailmarketing !” werd hierover doorgedacht en kregen de deelnemers een avant premiere van de nieuwe versie van Flexmail.

Waarom zouden we met “redelijk” genoegen nemen, als we, mits het vervullen van enkele randvoorwaarden, met een zeer goede conversie nog betere resultaten kunnen halen?

Flexmail

Nog meer uit je e-mailmarketing halen vereist twee elementen. Een goed platform waarmee je de campagnes kan beheren en lanceren. En daar beantwoordt de vernieuwde versie van Flexmail nog beter aan. Een uitgebreide rapporteringsmodule laat toe om je e-mailcampagnes nog beter te analyseren. Een ingebouwde tester laat toe om je e-mail ontwerp te bekijken in de verschillende e-mail programma’s die de wereld rijk is. En je kan voortaan voor elke e-maillijst afzonderlijk een blacklist beheren. En dit zijn nog maar enkele van de vele nieuwe functies. De volledige lijst vind je op flexmail.be.

Toepassen

Maar ook het slim toepassen van e-mailmarketing draagt bij tot een hogere conversie. Dat leerde Tamara Gielen van www.inbox20.be . Haar zeven tips vind je nu op haar blog. Bart Van Zele van www.viafutura.be liet de aanwezigen zien hoe een e-mailplatform geïntegreerd kan worden in een web 2.0 applicatie. Pieter Wuyts van www.8seconds.be toonde de toehoorders hoe testen tot een hogere conversie kan leiden. En dat zonder vertraging in de uitvoering van de campagne. Maar een e-mail campagne bestaat uit meer dan beelden. Woorden, veel woorden moeten een duidelijke boodschap overbrengen. Maar de prospect kiest meer en meer zelf wat hij wil lezen. Hoe we het haar of hem naar de zin maken, hoorden we van Kris Pattyn van www.koppa.be.

Voor de aanwezigen en voor de nieuwsgierigen een kleine foto – impressie. Tot de volgende keer!

sep 25, 2009Ann Flipkens
Previous storyZelfs met opt-in heb je nog géén aflever garantieNext storyEnig idee wat de e-mailclient bij de ontvanger van je boodschap bakt?
Home Nieuwe versie Flexmail gepresenteerd!
14 jaar geleden Events426
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Strategie

The perfect welcome message (part II)

We already told you in our previous blog post that a new subscription for your mailing list deserves your full attention. At the same time you can launch the first steps of your e-marketing on the fresh email address. We offer you 10 tips on how to achieve the perfect welcome message. The five tips […]

List Building

Vier methodes om je contactenlijst te laten groeien

Je website is het digitale uithangbord voor je bedrijf en is daarmee een uitstekend platform om potentiële klanten voor je te winnen. Via een opt-in formulier, een enquête, een bestelformulier of een feedbackformulier kan je naar hun e-mailadres polsen. Ontdek hier nog enkele efficiënte manieren. mrt 16, 2011Ann Flipkens

Cases, E-mailmarketing, Inspiratie!, Personalisatie

Hiep Hiep Hoera

Hiep hiep hoera… jarig zijn is -in mijn wereld toch- altijd een feest! Deze week was het weer zover! Dat merkte ik niet enkel aan de smsjes, whatsappjes, facebookberichten maar ook aan de  fijne mails in mijn mailbox. Als e-mailmarketing expert zou ik mezelf niet zijn als ik daar niet met een kritisch oog naar […]

E-commerce, E-mailmarketing

E-mail en e-commerce

Webshops winnen steeds meer en meer aan belang. Dat is vanuit het perspectief van een e-marketeer alleen maar goed nieuws, want online verkoop en online marketing gaan hand in hand. Een verkoop in de webshop is het perfecte moment voor het opstarten van een automatische e-mailgolf. mei 9, 2012Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Tips

Nog drie krachtige tips om de klant te overtuigen (deel 2)

Met de ‘principles of persuasion’ heeft Robert Cialdini, de Amerikaanse hoogleraar in de Psychologie, een handleiding geschreven om consumenten te overtuigen een aankoop te doen. Onmisbare lectuur voor de e-marketeer dus. jan 13, 2012Ann Flipkens

Geen onderdeel van een categorie

Flexmail behaalt zilver voor de Best performing Belgian tool Award

Op 26 november 2015 werd Flexmail tijdens de Digital Marketing Awards bekroond met zilver in de categorie “Best performing Belgian tool”. Het opbrengen van ROI en conversies, gebruiksgemak en service stonden hierbij centraal. nov 30, 2015Michelle Dassen

Afleverbaarheid

Nederlandse spammer krijgt kwart miljoen euro boete

Het Nederlandse OPTA, de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit, heeft een privé persoon voor 250.000 euro aan boetes opgelegd. Dit voor het versturen van ongevraagde elektronische e-mailberichten. De eigenaar van de webstek www.adverterenisgratis.nl overtrad hiermee de wet. jul 28, 2009Ann Flipkens

Reporting

Door welke bril kijk je naar de ratio’s van je e-mailcampagne?

Real-time en diepgaande analyse is één van de voordelen die e-mail marketing op een speciale plaats zet tussen al het marketing geweld in de commerciële wereld. Het is ook iets wat marketing professionals nachten kan wakker houden… aug 7, 2009Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,979

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,260

Een animated gif als een conversie aanjager

3,757

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,111

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,983

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail