Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, List Building, Personalisatie, Reporting, Strategie, Targeting

Nieuwste versie van Flexmail is er!

Wakker liggen is bijna niet meer nodig. De nieuwste versie van Flexmail is er bijna. Nog beter dan het nieuwe iOS7, want naast een verbeterde interface, bulkt deze update van tal van nuttige vernieuwingen.

flexmail_nieuwImporteren van adressen

Het importeren was reeds vrij goed gestructureerd. Maar je moest tot vandaag nog het juiste kanaal kiezen waarlangs Flexmail de import zou laten verlopen. Die stap mag je vanaf vandaag overslaan. Gewoon het bestand opladen, de velden machten en klaar is kees.

Zelf de sleutel kiezen

Tot nu was het e-mailadres de unieke sleutel bij het importeren van de contacten. Vanaf vandaag kan je zelf kiezen welk veld de unieke sleutel zal zijn bij het importeren. Of een combinatie van velden. Zo kan je reeds bij het importeren gedifferentieerde e-marketinglijsten samenstellen.

Geldigheid

Bij het importeren controleert Flexmail ook de geldigheid van het e-mailadres. Zo verkom je vervuyiling vanaf het eerste moment. Deze functionaliteit werd nu uitgebreid met een controle op gsm-nummers en faxnummers. Dit voor contacten waar je voor multichannel actie kiest met Flexsms en Flexfax.

Overschrijven of niet

Wat doet Flexmail bij het importeren met contacten die reeds in je lijst aanwezig zijn? Tot vandaag werd het oude bewaard en de nieuwe import genegeerd. Maar het kan zijn dat in de nieuwe import in de bijkomende velden nieuwe en nuttige informatie steekt. Vanaf vandaag kan je aangeven of je bestaande e-mailadressen of ander velden, afhankelijk van het gekozen referentieveld, wil laten overschrijven overschreven of dat ze genegeerd moeten worden.

 In één klap,  drie keer

De modules Flexmail, Flexsms en flexfax vormen samen één enkele geïntegreerde module. Je kan nu in één en dezelfde omgeving e-mail-, sms- en faxcampagnes aanmaken. En het contactenbeheer volgt vanaf vandaag dezelfde filosofie. Voor elke lijst zal Flexmail het aantal geldige contacten voor elke kanaal. Dat is een eerste stap naar een volledig geïntegreerd multichannel platform.

Beter sorteren van campagnes en berichten

Vanaf vandaag kan je je berichten beter kunnen organiseren door het aanmaken van categorieën. Standaard zullen alle berichten in de voorgedefinieerde categorie “Mijn berichten” terug te vinden zijn. Hetzelfde geldt voor je campagnes en rapporten. Categorieën die je aanmaakt bij je campagnes zal je ook automatisch terugvinden bij je rapporten. Campagnes en rapporten kan je vanaf nu ook onderbrengen in het “Archief”.  Zo wordt het verschil tussen actuele campagnes en afgewerkte campagnes een stuk duidelijker.

 Nog performanter

Er werd nog verder geoptimaliseerd voor het verzenden van grote volumes. Flexmail kende een sterke groei, maar ook de gebruikers van Flexmail zetten steeds meer e-mail adressen en campagnes in. Er werd permanent aan onze verzendmotor gesleuteld. Zo werd de verzendcapaciteit verhoogd tot een niveau waarbij we nu moeiteloos 500.000 mails per uur kunnen versturen.

 Verzender bij sms campagnes

Bij het versturen van een sms-campagne heb je vanaf vandaag de mogelijkheid om een afzender mee te geven. Zo kan je ontvanger op het sms bericht antwoorden. Het verhoogt de kans op conversie. Om vals spelen te voorkomen zit er nu in flexsms een module ingebouwd dat het afzenderadres moet valideren. Dat verloopt via een persoonlijke code die naar de gsm van de afzender wordt gestuurd.

sep 20, 2013Ann Flipkens
Previous storyVernieuwd in Flexmail :: Contacten importeren met een vingerknipNext storyPersoonlijke e-mail, kan dat oprecht?
Home Nieuwste versie van Flexmail is er!
9 jaar geleden E-mailmarketing, List Building, Personalisatie, Reporting, Strategie, Targeting492
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
E-mailmarketing, Social media

Bijten sociale media uw e-mail marketing?

De sociale media op internet hypen nog steeds. In de voorbije verkiezingsronde was Facebook niet weg te denken uit de campagne. Mensen krijgen steeds meer informatie via webapplicaties, sociale media, widgets op de desktop toegespeeld. E-mail zou in deze context alleen nog een functie als overleg- en communicatieplatform behouden. jun 18, 2009Ann Flipkens

E-mailmarketing, Privacy, Tips

Flexmail voert nieuwe Privacy Policy in voor nog meer garantie op privacy

Flexmail doet er alles aan om de veiligheid van de gegevens van haar gebruikers te waarborgen. Naast het dagdagelijks monitoren van systemen en processen hoort daar nu een nieuwe Password Policy bij. Omwille van deze nieuwe policy dien je eenmalig een nieuw paswoord in te stellen. Wil je de policy van je account nog verder […]

Zelfs met opt-in heb je nog géén aflever garantie

Zelfs met de instemming van de geadresseerde heb je nog geen aflevergarantie. Niet iedere e-mail die je in je e-marketing campagne verstuurt, komt gegarandeerd in de inbox. Sterker nog. Er verdwijnen zelfs! sep 24, 2009Michelle Dassen

Cases, Tips

Krabbel even nonchalant op je eigen e-mailbericht

Origineel uit de hoek komen, een boodschap brengen en tegelijkertijd leesbaar zijn. Het is een kunst die e-marketeers zichzelf maar al te graag eigen maken. okt 30, 2015Ann Flipkens

Testing, Tips

Kortere onderwerpregels scoren betere ratio’s!

In het “email marketing metrics report” van het Amerikaanse ‘Mailermailer’ wordt aangetoond dat kortere onderwerplijnen duidelijk de lezer kunnen bekoren. Een analyse met een paar praktische TIPS… okt 6, 2009Ann Flipkens

E-commerce, E-mailmarketing, Tips

Zend eens een catalogus

De juiste boodschap op het juiste moment. Dat is de standaardregel. Segmentering is daar een logisch gevolg van. Je dropt alleen het interesseveld bij een contact in de inbox. Vandaag willen we hier eens grondig van afwijken. feb 5, 2013Ann Flipkens

Content, E-mailmarketing, GDPR, Privacy, Wetgeving

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

Disclaimer:  Dit artikel kan niet beschouwd worden als juridisch advies voor je bedrijf in het klaarmaken voor EU data privacy wetgeving zoals de GDPR. Wat het wel geeft is achtergrondinformatie om je de GDPR- wetgeving beter te doen begrijpen. Deze juridische informatie is niet hetzelfde als juridisch advies. We raden aan om een advocaat onder […]

Content, List Building, Targeting

Waarom extra inspanningen de moeite waard zijn

E-mailmarketeers richten hun inspanningen meestal op loyale klanten, die regelmatig een aankoop doen. Niet- geëngageerde klanten worden vaker genegeerd. Hoewel die tijdsverdeling logisch lijkt, laten de marketeers daar toch heel wat potentieel onbenut.  jun 1, 2011Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,978

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,513

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,833

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail