Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
E-mailmarketing, List Building, Personalisatie, Reporting, Strategie, Targeting

Nieuwste versie van Flexmail is er!

Wakker liggen is bijna niet meer nodig. De nieuwste versie van Flexmail is er bijna. Nog beter dan het nieuwe iOS7, want naast een verbeterde interface, bulkt deze update van tal van nuttige vernieuwingen.

flexmail_nieuwImporteren van adressen

Het importeren was reeds vrij goed gestructureerd. Maar je moest tot vandaag nog het juiste kanaal kiezen waarlangs Flexmail de import zou laten verlopen. Die stap mag je vanaf vandaag overslaan. Gewoon het bestand opladen, de velden machten en klaar is kees.

Zelf de sleutel kiezen

Tot nu was het e-mailadres de unieke sleutel bij het importeren van de contacten. Vanaf vandaag kan je zelf kiezen welk veld de unieke sleutel zal zijn bij het importeren. Of een combinatie van velden. Zo kan je reeds bij het importeren gedifferentieerde e-marketinglijsten samenstellen.

Geldigheid

Bij het importeren controleert Flexmail ook de geldigheid van het e-mailadres. Zo verkom je vervuyiling vanaf het eerste moment. Deze functionaliteit werd nu uitgebreid met een controle op gsm-nummers en faxnummers. Dit voor contacten waar je voor multichannel actie kiest met Flexsms en Flexfax.

Overschrijven of niet

Wat doet Flexmail bij het importeren met contacten die reeds in je lijst aanwezig zijn? Tot vandaag werd het oude bewaard en de nieuwe import genegeerd. Maar het kan zijn dat in de nieuwe import in de bijkomende velden nieuwe en nuttige informatie steekt. Vanaf vandaag kan je aangeven of je bestaande e-mailadressen of ander velden, afhankelijk van het gekozen referentieveld, wil laten overschrijven overschreven of dat ze genegeerd moeten worden.

 In één klap,  drie keer

De modules Flexmail, Flexsms en flexfax vormen samen één enkele geïntegreerde module. Je kan nu in één en dezelfde omgeving e-mail-, sms- en faxcampagnes aanmaken. En het contactenbeheer volgt vanaf vandaag dezelfde filosofie. Voor elke lijst zal Flexmail het aantal geldige contacten voor elke kanaal. Dat is een eerste stap naar een volledig geïntegreerd multichannel platform.

Beter sorteren van campagnes en berichten

Vanaf vandaag kan je je berichten beter kunnen organiseren door het aanmaken van categorieën. Standaard zullen alle berichten in de voorgedefinieerde categorie “Mijn berichten” terug te vinden zijn. Hetzelfde geldt voor je campagnes en rapporten. Categorieën die je aanmaakt bij je campagnes zal je ook automatisch terugvinden bij je rapporten. Campagnes en rapporten kan je vanaf nu ook onderbrengen in het “Archief”.  Zo wordt het verschil tussen actuele campagnes en afgewerkte campagnes een stuk duidelijker.

 Nog performanter

Er werd nog verder geoptimaliseerd voor het verzenden van grote volumes. Flexmail kende een sterke groei, maar ook de gebruikers van Flexmail zetten steeds meer e-mail adressen en campagnes in. Er werd permanent aan onze verzendmotor gesleuteld. Zo werd de verzendcapaciteit verhoogd tot een niveau waarbij we nu moeiteloos 500.000 mails per uur kunnen versturen.

 Verzender bij sms campagnes

Bij het versturen van een sms-campagne heb je vanaf vandaag de mogelijkheid om een afzender mee te geven. Zo kan je ontvanger op het sms bericht antwoorden. Het verhoogt de kans op conversie. Om vals spelen te voorkomen zit er nu in flexsms een module ingebouwd dat het afzenderadres moet valideren. Dat verloopt via een persoonlijke code die naar de gsm van de afzender wordt gestuurd.

sep 20, 2013Ann Flipkens
Previous storyVernieuwd in Flexmail :: Contacten importeren met een vingerknipNext storyPersoonlijke e-mail, kan dat oprecht?
Home Nieuwste versie van Flexmail is er!
7 jaar geleden E-mailmarketing, List Building, Personalisatie, Reporting, Strategie, Targeting416
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Design, E-mailmarketing

Doe de kijktest!

De meeste lezers van je e-mail nieuwsbrief scannen je bericht. Letterlijk, woord voor woord lezen is eerder een uitzondering. Heeft het dan zin om een periodieke nieuwsbrief de digitale wereld in te sturen? Natuurlijk! dec 7, 2012Ann Flipkens

Cases, Content, E-mailmarketing, Strategie, Tips

Communiceren in tijden van crisis

We hebben lang en hard nagedacht of we een e-mailcommunicatie zouden uitsturen rond onze dienstverlening in tijden van Covid-19. Hierbij alvast een geruststelling: ons team is er volledig op voorzien om van thuis uit te kunnen werken. Er is geen enkele impact op de continuïteit van onze diensten en onze support is nog altijd bereikbaar […]

E-mailmarketing, Inspiratie!

Flexmail wint ‘Fastest-growing company 2017 in sector Communicatie’

We won! Gisteren wonnen we de prijs voor ‘Fastest-growing company in de sector Communicatie’ in de Fast 50 van Deloitte Belgium. We zijn bijzonder trots om deze award mee naar Genk te mogen nemen, maar zonder ons team en onze klanten was dat nooit gelukt. Dream team Een team waar het tof is om in […]

List Building, Tips

Staar je niet blind op de teller van de opt-in e-mailadressen!

Digitale marketeers focussen zich graag op de groei van hun e-mailinglijsten. En dat is niet verwonderlijk. Een goed gevulde en gezonde inschrijvingslijst op een nieuwsbrief is de sleutel tot een succesvol e-marketing verhaal. jul 31, 2009Ann Flipkens

Content, E-mailmarketing, List Building, Reporting, Strategie, Targeting, Tips

Beloven doet lezen

Je kent de routine. We schrijven een bericht met relevante inhoud. We bedenken daar ook ineens een goede onderwerpregel bij. En toch blijft de leesratio beneden de verwachting. Tijd om eens in de toverdoos te rammelen… okt 17, 2012Ann Flipkens

Afleverbaarheid, Content, E-mailmarketing, Personalisatie, Targeting

Open de gate naar de inbox van je doelgroep

We spenderen zoveel tijd om ieder klein detail van onze campagne op punt te krijgen. We willen sprekende beelden en we malen uren over dat ene lettertype, bijpassende kleuren en de juiste hoeveelheid witruimte. We steken zoveel bloed, zweet en tranen in onze e-mails. En dan is er natuurlijk niets meer hartverscheurend dan erachter te […]

Tips

Een e-mailbericht als aanjager van je e-commerce!

E-marketeers beginnen stilaan te beseffen dat zòmaar e-mails sturen naar prospecten en klanten in grote bulk hoeveelheden eigenlijk langzaam maar zeker zinloos begint te worden. Zelfs al geeft het nog steeds een behoorlijke return. En toch is e-markering, ingezet op de juiste wijze, zinvol! jul 16, 2010Ann Flipkens

E-commerce, E-mailmarketing

E-mail en e-commerce

Webshops winnen steeds meer en meer aan belang. Dat is vanuit het perspectief van een e-marketeer alleen maar goed nieuws, want online verkoop en online marketing gaan hand in hand. Een verkoop in de webshop is het perfecte moment voor het opstarten van een automatische e-mailgolf. mei 9, 2012Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,668

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail