Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen categorie

Nubli, nieuwsoortig drempel voor de e-marketeer?

Het fenomeen is gekend. Een beetje zakelijk druk bezet mens ziet op een dag behoorlijk wat e-mail verkeer voorbij komen. Hoofdzaak en bijzaak scheiden is voor deze dame of heer belangrijk. Nubli wil daar een antwoord op formuleren.

De makers van de Outlook plugin Nubli wilde gewoon een eenvoudig antwoord op eenvoudige vragen. Kan ik een lijst krijgen van e-mais; waar ik onmiddellijk op moet antwoorden, zonder dat ik veel tijd verlies alle binnengekomen e-mail te doorploegen? Kan ik snel actie ondernemen op de e-mails die van belang zijn? En kan iemand voor mij onthouden op welke e-mails ik best vandaag nog antwoord?

Zandbak

De plugin gaat uit van de 20/80 regel. Twintig procent van je inbox is belangrijk. De rest kan later, of zelfs niet gelezen worden. De makers van Nubli beschouwen de inbox als de plek waar de internaut zijn zandbak creëert om e-mail te beheren, te sorteren en te reageren. Nubli geeft aan de gebruiker de kans om e-mails te taggen. En die tags geven uiteindelijk aanleiding tot een vorm van prioritisering. Een goede e-marketeer ziet nu al de bui hangen. Als iedereen in de wereld deze methode gaat aankleven, dan is de kans dat zijn  boodschap niet meer in de juiste zandbak terecht komt zeer reëel.

Proactief

Of Nubli een stille dood zal sterven op het kerkhof van de web 2.0 toepassingen zal de toekomst uitwijzen. Maar het groeiende aantal e-mails in de B2B omgeving zal ooit wel eens aanleiding geven tot dit niveau van catalogeren, prioritiseren en negeren. Daarom is het zeker niet verkeerd om als e-marketeer alvast je digitale nieuwsbrieven nog meer van goede content te voorzien. Want dan heb je recht van spreken als je de lezer suggereert deze te taggen als weekend-, avond-, of welke lectuur dan ook. Je komt dan misschien niet als eerste aan de beurt. Meer vergeten word je ook niet!

http://www.nubli.com/

nov 10, 2009Thomas Vangelooven
Previous storyHeb jij wel het juiste e-mailadres?Next storyOntvanger bepaalt de afleverbaarheid
Home Nubli, nieuwsoortig drempel voor de e-marketeer?
14 jaar geleden Geen categorie235
Thomas Vangelooven
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
List Building

Zijn uitschrijvers echt uitschrijvers?

Je stelt met zorg een e-mail lijst samen binnen je klantenkring. Of je beschikt over een mooie opt-in module op je webstek. Je ziet je mailinglijst aangroeien. Maar je ziet ook regelmatig dat e-mailadressen uitgeschreven worden. Heeft u zich al eens afgevraagd waarom deze adressen verdwijnen? jun 29, 2009Michelle Dassen

E-mailmarketing, Trends

Vijf argumenten pro e-mail, contra social media!

Op regelmatige basis wordt e-mailmarketing dood verklaard. Er is altijd weer eens een nieuwe hype, die het zogenaamd oubollige communicatiemedium zal uitrangeren. Meer dan één trendwatcher heeft er al zijn eieren op ingezet. Tevergeefs blijkt steeds weer! okt 4, 2013Thomas Vangelooven

Testing, Tips, Trends

Een A/B test voor je formulier

E-mailadressen verzamelen we via verschillende kanalen. Een bedrijfswebsite is natuurlijk één van de geëigende kanalen. We hebben er op gelet dat ons formulier op elke pagina aanwezig is. Maar hebben we ook ooit getest of dat inschrijfformulier op de meest ideale plek staat? mrt 27, 2014Thomas Vangelooven

Cases, Tips, Trends

Vervang de ‘No-Reply’ door een ‘mens van vlees en bloed’

Zo goed als elke e-mail die uit een e-marketingcampagne is opgestart, komt met een no-Reply adres. Als er een ander afzenderadres opgegeven wordt, dan is dat eerder uit marketingoverwegingen. De lezer moet verleid worden om te openen. Een echt antwoord wordt niet verwacht. aug 4, 2014Ann Flipkens

E-mailmarketing, Mobile, Strategie, Trends

Service voor de mobiele lezers

Smartphones veroveren de wereld. Daar is iedere e-marketeer zich van bewust. Afhankelijk van de bron, citeert men cijfers die zeggen dat 40 tot 50 procent van de mobiele telefoontoestellen tot die categorie behoren. Een smartphone dient niet alleen om te bellen. Het wordt in tweede instantie gebruikt om e-mail te lezen. mei 4, 2012Ann Flipkens

E-mailmarketing, Strategie, Tips

De harde waarheid van e-mailmarketing: acht seconden om de ontvanger te informeren

Abonnees spenderen gemiddeld acht seconden of minder aan de meeste e-mailberichten voordat ze doorklikken of afhaken. Bovendien is de kans groot dat als ze eens weg navigeren, ze niet meer terugkeren naar je e-mail. Wat kan je als e-marketeer doen om te garanderen dat je boodschap overkomt? Je leest het hier. jan 21, 2011Ann Flipkens

Tips

Interactie vergoeden met punten

Conversie, we schreven het reeds meermaals, daar doen we het om. Maar conversie lukt pas goed als je de prospect of klant aan het lezen krijgt. En na dat lezen moet ook het doorklikken volgen. InterContinental Hotels Group heeft er een nieuwe tactiek voor in het leven geroepen. okt 13, 2010Thomas Vangelooven

E-commerce, E-mailmarketing, Strategie, Tips

Hoe schat jij de waarde in van een bedankje?

Bedank jij je klanten na een transactie? Zo niet, dan start je daar beter mee. Die kleine inspanning kan immers een positieve invloed hebben op je ROI.  apr 15, 2011Ann Flipkens

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,979

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,260

Een animated gif als een conversie aanjager

3,759

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,111

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,983

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail