E-mail Barometer 2016 – 2017
Wat is er slimmer dan e-mail marketeers aan het woord laten over e-mailmarketing anno 2016-2017?
Flexmail interviewde marketeers over hun gebruik van e-mailmarketing en kon op basis hiervan een E-mail Barometer opstellen voor het jaar 2016.
Wat zijn hun tips, waar lopen ze tegenop maar vooral wat kan nog beter?
Eén ding is alvast zeker: e-mail is niet dood, integendeel.
Met de komst van de GDPR in mei 2018 is dit jaar het rapport een beetje anders en gaat het dieper in op de verwachtingen en problemen rond het thema. Over de GDPR schreef Flexmail al heel wat berichten, maar volgens ons rapport is er nog heel wat werk aan de winkel. De meeste bedrijven zijn niet of nauwelijks voorbereid op de komst van de GDPR. Tegenwoordig zijn 48 procent van de bedrijven nog aan het werken aan hun GDPR compliancy.
Marketeers zeggen meer en meer in de toekomst met emailmarketing te zullen Ontdek het zelf: Rapport , alle grafieken.
Over Flexmail.