Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Geen categorie

Op 13 maart organiseert Flexmail de Crash Course Facebook Marketing

Deze Facebook cursus draait rond het omzetten van de tijd en inspanningen die je in Facebook steekt naar echte resultaten.
Resultaten die leiden naar meer leads, meer klanten en uiteindelijk naar meer verkopen.

Op een halve dag word je helemaal ondergedompeld in het Facebook-verhaal. We leren je alle kneepjes die aan de basis liggen voor succes op Facebook. Geen ellenlange theoretische info, maar echt to the point informatie en telkens ondersteund met talrijke voorbeelden.

Deze opleiding richt zich tot iedereen die reeds professioneel aanwezig is op Facebook, maar nog niet de gewenste resultaten bereikt voor zijn of haar bedrijf.

Tijdens deze opleiding gaan we uit van een basiskennis van het gebruik van Facebook. Deze opleiding geeft dus geen antwoord op de vraag “Hoe werkt Facebook?” maar wel “Hoe zet ik Facebook in voor mijn bedrijf?”.

Wat leer je?

  • Branding op Facebook – Verhoog je online visibiliteit
  • Breng je klantrelaties naar een hoger level – bouw aan relaties met je contacten en spoor je fans aan tot actie
  • Vergaar winstgevende leads – zorg ervoor dat je fans staan te springen om op je mailinglijst te komen
  • Goede traffic naar je website betekent meer klanten voor je bedrijf – hoe krijg je je fans naar je website?
  • Trek de juiste doelgroep aan – tips en strategieën voor succesvolle Facebook advertenties
  • De beste content op Facebook – wat te posten en wanneer
  • De 6 must-know strategieën voor meer engagement
  • Evolutie van een fan: Hoe zet je een potentiële fan om naar een kopende fan en uiteindelijk zelfs een superfan

 

Waar en wanneer?

De opleiding gaat door op 13 maart in Link 21 en duurt van 12u00 tot 17u00.

Na een gezellige broodjeslunch beginnen we met de cursus.

Na afloop nodigen we u graag uit aan de bar om nog wat na te praten bij een drankje.

Voor meer informatie en inschrijven, ga naar https://flexmail.be/facebook.php

feb 14, 2012Ann Flipkens
Previous storyE-mailmarketingtips voor kleine bedrijven en startersNext storySchrijf eens een echte brief!
Home Op 13 maart organiseert Flexmail de Crash Course Facebook Marketing
11 jaar geleden Geen categorie153
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Cases, Inspiratie!

Stuur een stappenplan

Het blijft in e-mailmarketing zoeken naar originele vormen om je boodschap over te brengen. Je moet steeds vaker opboksen tegen een overbevolking in een inbox. Daar bestaan twee remedies tegen, hou je bericht origineel en overzichtelijk. Het voorbeeld van ‘vlees in the box’ beantwoordt hier volledig aan. apr 3, 2015Ann Flipkens

Cases, Inspiratie!, Tips, Trends

Een e-mailbericht in de vorm van een gekleurde kapstok!

Vaak zijn e-mailberichten in een B2B omgeving serieus opgezet. Vrij vertaald kan je soms gerust het woord saai in de mond nemen. Vandaag presenteren we een voorbeeld dat helemaal niet beantwoordt aan dat stereotiep, zelfs integendeel. Trello is webbased software waarmee je in eigen organisatie persoonlijk, op team niveau en zelfs extern de nodige to-do […]

E-mailmarketing, Tips

Rust je nieuwsbrief uit met de juiste artillerie

Het nieuwste werk van Flexmail is gearriveerd. We zijn ondertussen al aan aflevering 4 toegekomen. De ‘juiste artillerie’ is deze keer een boutade voor de ‘juiste grafische elementen’ om de aandacht van de lezer te trekken. En dat is zeker geen overbodigheid bij het opbouwen van je e-mailbericht. mei 7, 2013Ann Flipkens

E-commerce, List Building, Tips

Schrijf eens een echte brief!

Het uitbouwen van een goede en relevante adressenlijst is een kritische succesfactor voor e-mailmarketing. Dat is een open deur intrappen. Maar besef je dat soms in je commerciële omgeving potentiële, maar slapende e-mailadressen zitten? En hoe krijg je ze actief? feb 22, 2012Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Strategie, Tips

Een sprookje met ‘over-enthousiaste’ e-marketeers

Een huisvader regelt zijn vakantie. Hij heeft voor het gezin een keurig huisje gehuurd in het zonnige zuiden. Ze reizen er met de gezinsauto naar toe. Dus reserveert diezelfde huisvader een aantal hotelnachten voor onderweg. jun 25, 2013Ann Flipkens

E-mailmarketing, Flexmail TV, Tips

Heb jij de basics van e-mailmarketing onder de knie?

Vraag jij je wel eens af of je de basis van e-mailmarketing goed aanpakt? In deze nieuwe aflevering van Flexmail TV delen we de elementen die voor ons het belangrijkst zijn. Door deze basiselementen onder de knie te hebben, stuur je elke keer opnieuw een goed opgebouwd e-mailbericht dat de aandacht van je doelpubliek trekt. […]

Content, Targeting

De juiste content voor het juiste publiek

In dit artikel ontdek je hoe je ervoor kan zorgen dat je publiek ook de content ontvangt die het wilt én dus relevant vindt. Stel je je eveneens de vraag waar de balans ligt tussen informatieve en commerciële mailings? Lees dan zeker verder. jul 2, 2012Michelle Dassen

Cases, Inspiratie!, Strategie, Tips, Trends

Een geïntegreerde online en offline communicatie bij Nespresso

Nespresso heeft duidelijk één klassieke uitspraak in onze digitale wereld onthouden. Online gaat niet zonder offline. Ze hebben vandaag de daad bij het woord gevoegd en een dubbele campagne opgezet. Eentje via e-mailmarketing en eentje via tante post. sep 4, 2015Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,979

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,259

Een animated gif als een conversie aanjager

3,611

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,111

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,906

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail