Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Afleverbaarheid, Cases, Design, E-mailmarketing, Strategie, Tips

“Smart Builder” neemt je alle zorgen uit handen!

Het schrijven van een pakkende e-mail is een kunst. Maar dit bericht op een mooie manier opmaken zonder te zondigen tegen de spelregels van goede HTML praktijk, is zo mogelijk nog een grotere uitdaging. Met de “Smart Builder” die we deze week lanceerden heb je nu voortaan slechts één probleem. Het schrijven van een pakkende tekst.

De rest neemt de nieuwe tool voor haar rekening. Met onze “Smart Builder” kan iedereen, ongeacht technische kennis, professionele e-mails ontwerpen. Zo maken wij e-mailmarketing voor iedereen toegankelijk. Technische of HTML-kennis is niet langer vereist om een professionele nieuwsbrief te ontwerpen.

Intuïtief

Het bouwgereedschap dat we in ons e-marketingplatform integreerden, staat de gebruiker toe een e-mailbericht te bouwen door afbeelding- en tekstblokken te slepen en te positioneren op een wit canvas. De lettertypes, de achtergrondkleur, de kleuren van de linken kunnen eenvoudig uit het menu worden gekozen. Zo ben je niet meer beperkt door de mogelijkheden die een wizard je biedt. Noch ben je nu nog ooit overgeleverd aan de cryptische HTML-editor.

Innovatief 


Vanaf vandaag ga je met het ontwerpen van een e-mailbericht je nooit meer moeten  neerleggen bij een semi-goed ontwerp. Bovendien nemen we nog een zorg uit handen van de ontwerper. De “Smart Builder” is slim genoeg om te weten wat elke e-mail client uitspookt met HTML. Daarom moet je je voortaan ook geen zorgen meer maken over hoe je bericht zal aankomen in de e-mailsoftware. Flexmail zorgt er achter de schermen voor dat je ontwerp correct in alle e-mailsoftware én mobiele toestellen terechtkomt.

Ontwikkeling

De “Smart Builder” is het resultaat van een grondige analyse van bestaande tools op de markt en de huidige ontwikkelingen op het vlak van e-mailmarketing. De HTML-editor die het meest wordt aangeboden vergt toch enige achtergrondkennis voordat je er alles kan uithalen. Omdat e-mailmarketing voor iedereen toegankelijk moet zijn, hebben we daarom sinds het begin van Flexmail de Wizard geïmplementeerd. Met de Smart Builder hebben we de volgende stap genomen: een volledig betrouwbaar en flexibel systeem waarmee iedereen zijn bericht kan ontwerpen.

Klik hier om onze “Smart Builder” aan het werk te zien!

sep 20, 2012Ann Flipkens
Previous storyStaat je merk sterk in je e-mailbericht?Next storyNatuurlijk test je de onderwerpregel!
Home “Smart Builder” neemt je alle zorgen uit handen!
10 jaar geleden Afleverbaarheid, Cases, Design, E-mailmarketing, Strategie, Tipse-mailmarketing, flexmail, html, Smart Builder429
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Content, List Building, Reporting, Tips

Drie tips om je lezer actief te houden

Het is een vaststaand feit dat een opt-in e-mailadres geen mensenleven meegaat. Met een beetje zorg, kan je een lezer lang actief houden. Maar dan moet je er alles aan doen om het voor hen leuk te maken. Er is niets zo erg als elke week op hetzelfde tijdstip ongeveer dezelfde e-mail toe te krijgen. […]

Afleverbaarheid, Reporting

E-uitval als management parameter voor je e-marketinglijst?

Iedereen heeft het over conversie, doorklikratio’s en leesdichtheid. Daarmee wordt het succes van een e-mailcampagne afgemeten. Maar zouden dezelfde gegevens ook niet de basis van een parameter kunnen vormen waarbij je de gezondheid van een e-maillijst afweegt? Of er is de handicap van e-mailadressen die geen conversie meer geven. Of er is verlies aan activiteit […]

Content, Design, Strategie, Tips

Staat je merk sterk in je e-mailbericht?

Herkenning is in marketing een belangrijk element. Ook in e-mailmarketing geldt het principe dat een sterk merk staat voor een goede conversie. Maar hoe krijg je dit in die digitale wereld voor elkaar? Graag zetten we enkele tips op een rijtje. sep 19, 2012Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, List Building, Testing, Tips

Gooi eens rond met inschrijfmogelijkheden op je website

Je e-mailmarketing lijst laten aangroeien met relevante adressen is een continu proces. Je moet je potentiële lezers op elk mogelijk moment confronteren met de mogelijkheid om in te schrijven op je e-marketinglijst. Er zijn een reeks klassieke plekken die we reeds  in deze blog bespraken, maar vandaag brengen we een nieuwe. okt 3, 2012Ann Flipkens

Targeting

Nooit meer gemiste kansen met autoresponder

Zodra je abonnee actief met je nieuwsbrief aan de slag gaat, bijvoorbeeld door te klikken op een link, krijg je heel wat gegevens binnen over de interesses van de klant. E-mailmarketing is iets moois, maar hoe groter je mailinglijst wordt, hoe moeilijker het is om iedereen op te volgen. Hoe vaak heb jij niet gevloekt […]

Trends

Wat brengt 2012 voor de e-mailmarketeer?

Naar jaarlijkse gewoonte blikken e-mailmarketeers graag vooruit op wat het nieuwe jaar in petto heeft. Neem hier zelf eens een kijkje in onze glazen bol. dec 16, 2011Ann Flipkens

Content, Targeting, Tips

Stuur eens een cursus uit!

Met e-mailmarketing kan je veel meer dan occasioneel een e-mailbericht versturen. En zelfs dat e-mailbericht kan meer vormen aannemen dan dat je denkt. Waarom niet eens een cursus organiseren met je e-mailplatform? mrt 28, 2012Ann Flipkens

E-mailmarketing, Tips

Drie krachtige strategieën om de klant te overtuigen

De ‘principles of persuasion’ van psychologieprofessor Robert Cialdini is interessante lectuur voor marketeers. Kort samengevat gaat het boek over zes methoden om iemand te overtuigen actie te ondernemen. In deze blog bespreken we alvast de eerste drie principes en geven we je tips om ze online in te zetten. jan 11, 2012Ann Flipkens

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,978

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,513

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,833

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail