Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Events

Stilzitten is geen optie! MasterClass e-mailmarketing

Als stilzitten geen optie is, dan is misschien de MasterClass e-mailmarketing iets voor jou!Reflectie over e-mailmarketing, je kennis en vaardigheden verder uitbouwen en sectorgenoten ontmoeten zijn de troeven van de MasterClass e-mailmarketing die door Flexmail georganiseerd wordt.

Op één namiddag ga je weer, op het vlak van e-mailmarketing, vooraan in de rij lopen

Programma

Op een halve dag passeren op een compacte wijze en in een no-nonsence stijl twee grote onderwerpen. De MasterClass wordt geopend door een specialist van Flexmail. Van haar hoor je de nieuwste trends in de wereld van de e-mailmarketing. Daarbij zal het e-mailplatform van Flexmail ingezet worden om te tonen hoe je op de nieuwste uitdagingen van e-mailmarketing kan ingaan.

  • 13.00 Ontvangst
  • 13.15 Verwelkoming
  • 13.30 Het belang van E-mailmarketing
  • 14.00 Voorstelling Flexmail
  • 14.45 Pauze
  • 15.00 De Kracht van het woord
  • 16.00 Vragen

Aantal deelnemers is beperkt

Diepgang

Na de pauze komt één van de partners van Flexmail aan het woord. Deze spreker zal één enkel specifiek onderdeel van de e-mailmarketing tot in de diepte doorgronden. Een aanrader voor wie vooraan wil lopen in de wereld van de digitale marketing. En tenslotte is er het bewegende deel. Staande bij een glas en een eenvoudig hapje, kunnen deelnemers ervaringen uitwisselen of de discussie met de inleiders verder zetten.

Doelgroep

Je kan deelnemen aan de MasterClass e-mailmarketing als je werkzaam bent in de wereld van de (digitale) marketing. We zijn er van overtuigd dat met een beetje relevante ervaring de deelnemers gemakkelijker het maximale rendement uit deze namiddag halen. Deelnemers worden door Flexmail en haar partners binnen de doelgroep uitgenodigd, maar spontaan inschrijven is zeker mogelijk. De plaatsen zijn wel beperkt in aantal. Gewoon om een goede leerzame sfeer te creëren.

Data en Locatie

De MasterClasses E-mailmarketing gaan door in Link 21 te Herentals van 13.00u tot 16.00u op de volgende data:

  • 17 november 2009
  • 15 december 2009
  • 19 januari 2010
  • 23 februari 2010
  • 16 maart 2010

Organisatie

De organisatie van de MasterClass e-mailmarketing ligt in handen van Flexmail, in samenwerking met een aantal partners zoals Koppa, Via Futura, … waarmee een nieuwe stap wordt gezet naar een volledige dienstverlening. Naast het platform dat aan de digitale marketeers aangeboden wordt, is het weten hoe je e-mailmarketing aanpakt al even belangrijk. Dat is immers de filosofie van de makers van Flexmail!

HIER KAN JE INSCHRIJVEN

nov 3, 2009Ann Flipkens
Previous storyAlle karakters in je e-mailadres, begin van ellende?Next storyHeb jij wel het juiste e-mailadres?
Home Stilzitten is geen optie! MasterClass e-mailmarketing
13 jaar geleden Events254
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Targeting

Nooit meer gemiste kansen met autoresponder

Zodra je abonnee actief met je nieuwsbrief aan de slag gaat, bijvoorbeeld door te klikken op een link, krijg je heel wat gegevens binnen over de interesses van de klant. E-mailmarketing is iets moois, maar hoe groter je mailinglijst wordt, hoe moeilijker het is om iedereen op te volgen. Hoe vaak heb jij niet gevloekt […]

Design, Strategie

Steek energie in je CTA, maar met mate!

Je digitale nieuwsbrief of je e-mailmarketing is eigenlijk niet meer, maar zeker niet minder, dan een drager voor de ‘call-to-action’ (CTA). Je spreekt je contacten aan, in de zoete hoop dat ze conversie geven. Dat kan omzet zijn, maar het kan even goed de verwachting invullen dat ze je Facebookpagina leuk gaan vinden mrt 27, […]

Content, E-mailmarketing, List Building, Tips

Geef de klanten waarde voor hun e-mailadres

Klanten en prospecten geven maar om één enkele reden hun e-mailadres weg: ze verwachten dat het hen iets oplevert. Bekijk hier eens hoe de kledingwinkel Hunkemöller de e-mailcommunicatie inzet. mrt 23, 2011Ann Flipkens

Tips, Trends

Met content kan je verleiden…

Een goede e-marketinglijst die permanent aangroeit. Dat is de droom van iedere e-marketeer. Alleen, daar moet je wat moeite voor doen. Iedere e-marketeer heeft zo zijn eigen tactiek, maar het is leuk om even naar de anderen te kijken… aug 13, 2013Ann Flipkens

Cases, Inspiratie!, List Building, Strategie, Tips, Trends

Een transactionele e-mail gepimpt

Iedereen heeft al eens een withepaper, presentatie of een ander digitaal presentje gedownload van een website. Vaak ging dat gepaard met een e-mailbericht waarin de link werd vervat, of volgde er een ander bericht om te peilen naar verdere vragen of noden. Meestal waren dit zeer technische en dus ook saaie berichten. sep 22, 2016Michelle […]

Cases, Inspiratie!

Met bewegend beeld in vijf stappen naar conversie

Bewegend beeld in een e-mailbericht is altijd een beetje gevaarlijk. Het is al snel over de top en voegt weinig toe aan het verhaal. Dit voorbeeld uit onze inbox, willen we u zeker niet onthouden. Het is weer een toepassing van een animated gif zoals we ze graag zien: ze dragen iets bij aan de […]

E-mailmarketing, Strategie, Tips

Bespioneer jij de strategie van je concurrenten?

Af en toe moet je eens in de huid van James Bond kruipen. Niet om een mooie blonde dame te scoren, wel om de e-mailmarketing van je (con)collega’s te bespioneren. jul 18, 2014Michelle Dassen

Afleverbaarheid, E-mailmarketing, Personalisatie, Tips, Trends

Geef je automation campagnes een persoonlijke touch

Elk goed e-mailmarketingplatform biedt de mogelijkheid om e-mails automatisch te triggeren. Dat is handig om kort op de bal te spelen. Maar zoals steeds, overdaad schaadt. feb 27, 2013Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,435

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,764

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail