Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Events

Stilzitten is geen optie! MasterClass e-mailmarketing

Als stilzitten geen optie is, dan is misschien de MasterClass e-mailmarketing iets voor jou!Reflectie over e-mailmarketing, je kennis en vaardigheden verder uitbouwen en sectorgenoten ontmoeten zijn de troeven van de MasterClass e-mailmarketing die door Flexmail georganiseerd wordt.

Op één namiddag ga je weer, op het vlak van e-mailmarketing, vooraan in de rij lopen

Programma

Op een halve dag passeren op een compacte wijze en in een no-nonsence stijl twee grote onderwerpen. De MasterClass wordt geopend door een specialist van Flexmail. Van haar hoor je de nieuwste trends in de wereld van de e-mailmarketing. Daarbij zal het e-mailplatform van Flexmail ingezet worden om te tonen hoe je op de nieuwste uitdagingen van e-mailmarketing kan ingaan.

  • 13.00 Ontvangst
  • 13.15 Verwelkoming
  • 13.30 Het belang van E-mailmarketing
  • 14.00 Voorstelling Flexmail
  • 14.45 Pauze
  • 15.00 De Kracht van het woord
  • 16.00 Vragen

Aantal deelnemers is beperkt

Diepgang

Na de pauze komt één van de partners van Flexmail aan het woord. Deze spreker zal één enkel specifiek onderdeel van de e-mailmarketing tot in de diepte doorgronden. Een aanrader voor wie vooraan wil lopen in de wereld van de digitale marketing. En tenslotte is er het bewegende deel. Staande bij een glas en een eenvoudig hapje, kunnen deelnemers ervaringen uitwisselen of de discussie met de inleiders verder zetten.

Doelgroep

Je kan deelnemen aan de MasterClass e-mailmarketing als je werkzaam bent in de wereld van de (digitale) marketing. We zijn er van overtuigd dat met een beetje relevante ervaring de deelnemers gemakkelijker het maximale rendement uit deze namiddag halen. Deelnemers worden door Flexmail en haar partners binnen de doelgroep uitgenodigd, maar spontaan inschrijven is zeker mogelijk. De plaatsen zijn wel beperkt in aantal. Gewoon om een goede leerzame sfeer te creëren.

Data en Locatie

De MasterClasses E-mailmarketing gaan door in Link 21 te Herentals van 13.00u tot 16.00u op de volgende data:

  • 17 november 2009
  • 15 december 2009
  • 19 januari 2010
  • 23 februari 2010
  • 16 maart 2010

Organisatie

De organisatie van de MasterClass e-mailmarketing ligt in handen van Flexmail, in samenwerking met een aantal partners zoals Koppa, Via Futura, … waarmee een nieuwe stap wordt gezet naar een volledige dienstverlening. Naast het platform dat aan de digitale marketeers aangeboden wordt, is het weten hoe je e-mailmarketing aanpakt al even belangrijk. Dat is immers de filosofie van de makers van Flexmail!

HIER KAN JE INSCHRIJVEN

nov 3, 2009Ann Flipkens
Previous storyAlle karakters in je e-mailadres, begin van ellende?Next storyHeb jij wel het juiste e-mailadres?
Home Stilzitten is geen optie! MasterClass e-mailmarketing
14 jaar geleden Events257
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Content, Design, Strategie, Tips

Staat je merk sterk in je e-mailbericht?

Herkenning is in marketing een belangrijk element. Ook in e-mailmarketing geldt het principe dat een sterk merk staat voor een goede conversie. Maar hoe krijg je dit in die digitale wereld voor elkaar? Graag zetten we enkele tips op een rijtje. sep 19, 2012Thomas Vangelooven

E-mailmarketing in 2020

De teller van de eeuwigheid heeft het jaar weer met één eenheid verhoogd. Het eerste decennium van de twintigste eeuw is afgesloten. En anders dan de collega’s blikken wij voor een keer niet terug, maar wel vooruit. Hoe zou e-mail marketing anno 2010 er uit zien? dec 31, 2009Thomas Vangelooven

E-mail is dood, leve e-mail!

Facebook heeft het opnieuw gedaan. Het bedrijf van CEO Mark Zuckerberg heeft een nieuw berichtensysteem bedacht dat een nieuwe dimensie toevoegt aan e-communicatie. nov 17, 2010Thomas Vangelooven

Cases, Tips

Krabbel even nonchalant op je eigen e-mailbericht

Origineel uit de hoek komen, een boodschap brengen en tegelijkertijd leesbaar zijn. Het is een kunst die e-marketeers zichzelf maar al te graag eigen maken. okt 30, 2015Ann Flipkens

Een verhaal om aan te vullen

Iedereen gebruikt in e-marketing op tijd en stond wel eens een formulier om gegevens te verzamelen. Zelfs werken met verplichte velden staat nog niet garant voor een volledig correct ingevuld formulier. Niet alle ‘Pietjes Pukken’ uit de wereld kan je met controle opvangen. En of een voornaam nu echt een voornaam is, dan wel een […]

Cases, Inspiratie!, Personalisatie, Strategie, Trends

E-mail en storytelling, een perfect match

Content en nog eens content, dat was de kreet van iedere e-marketeer die je de voorbije jaren ondervroeg. En dat zal ie nog jaren roepen. Want een lezer van een e-mailbericht, die wil reeds lang geen platte verkoop meer, die wil iets leren. Maar vandaag vult men deze kreet al even vaak aan: die content […]

Afleverbaarheid, Tips

Recyclage van e-mailadressen

Yahoo begint met het recycleren van oude e-mailadressen. De actie start met het terugsturen – bouncen in een mooie vakterm – van alle e-mail van accounts die in aanmerking komen voor hergebruik. jul 7, 2013Ann Flipkens

Afleverbaarheid, Design, E-mailmarketing, Strategie, Testing, Tips, Trends

Gebruik jij bewegende beelden in je e-mails?

Een e-mail die beweegt? Jazeker, dankzij de robuuste technologie van de goede oude ‘animated gif’ kan je een bewegend effect kan inbouwen in je e-mailberichten. okt 25, 2013Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,979

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,260

Een animated gif als een conversie aanjager

3,759

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,111

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,983

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail