Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Events

Stilzitten is geen optie! MasterClass e-mailmarketing

Als stilzitten geen optie is, dan is misschien de MasterClass e-mailmarketing iets voor jou!Reflectie over e-mailmarketing, je kennis en vaardigheden verder uitbouwen en sectorgenoten ontmoeten zijn de troeven van de MasterClass e-mailmarketing die door Flexmail georganiseerd wordt.

Op één namiddag ga je weer, op het vlak van e-mailmarketing, vooraan in de rij lopen

Programma

Op een halve dag passeren op een compacte wijze en in een no-nonsence stijl twee grote onderwerpen. De MasterClass wordt geopend door een specialist van Flexmail. Van haar hoor je de nieuwste trends in de wereld van de e-mailmarketing. Daarbij zal het e-mailplatform van Flexmail ingezet worden om te tonen hoe je op de nieuwste uitdagingen van e-mailmarketing kan ingaan.

  • 13.00 Ontvangst
  • 13.15 Verwelkoming
  • 13.30 Het belang van E-mailmarketing
  • 14.00 Voorstelling Flexmail
  • 14.45 Pauze
  • 15.00 De Kracht van het woord
  • 16.00 Vragen

Aantal deelnemers is beperkt

Diepgang

Na de pauze komt één van de partners van Flexmail aan het woord. Deze spreker zal één enkel specifiek onderdeel van de e-mailmarketing tot in de diepte doorgronden. Een aanrader voor wie vooraan wil lopen in de wereld van de digitale marketing. En tenslotte is er het bewegende deel. Staande bij een glas en een eenvoudig hapje, kunnen deelnemers ervaringen uitwisselen of de discussie met de inleiders verder zetten.

Doelgroep

Je kan deelnemen aan de MasterClass e-mailmarketing als je werkzaam bent in de wereld van de (digitale) marketing. We zijn er van overtuigd dat met een beetje relevante ervaring de deelnemers gemakkelijker het maximale rendement uit deze namiddag halen. Deelnemers worden door Flexmail en haar partners binnen de doelgroep uitgenodigd, maar spontaan inschrijven is zeker mogelijk. De plaatsen zijn wel beperkt in aantal. Gewoon om een goede leerzame sfeer te creëren.

Data en Locatie

De MasterClasses E-mailmarketing gaan door in Link 21 te Herentals van 13.00u tot 16.00u op de volgende data:

  • 17 november 2009
  • 15 december 2009
  • 19 januari 2010
  • 23 februari 2010
  • 16 maart 2010

Organisatie

De organisatie van de MasterClass e-mailmarketing ligt in handen van Flexmail, in samenwerking met een aantal partners zoals Koppa, Via Futura, … waarmee een nieuwe stap wordt gezet naar een volledige dienstverlening. Naast het platform dat aan de digitale marketeers aangeboden wordt, is het weten hoe je e-mailmarketing aanpakt al even belangrijk. Dat is immers de filosofie van de makers van Flexmail!

HIER KAN JE INSCHRIJVEN

nov 3, 2009Ann Flipkens
Previous storyAlle karakters in je e-mailadres, begin van ellende?Next storyHeb jij wel het juiste e-mailadres?
Home Stilzitten is geen optie! MasterClass e-mailmarketing
11 jaar geleden Events221
Ann Flipkens
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Design, E-mailmarketing

Doe de kijktest!

De meeste lezers van je e-mail nieuwsbrief scannen je bericht. Letterlijk, woord voor woord lezen is eerder een uitzondering. Heeft het dan zin om een periodieke nieuwsbrief de digitale wereld in te sturen? Natuurlijk! dec 7, 2012Ann Flipkens

Content, List Building, Reporting, Tips

Drie tips om je lezer actief te houden

Het is een vaststaand feit dat een opt-in e-mailadres geen mensenleven meegaat. Met een beetje zorg, kan je een lezer lang actief houden. Maar dan moet je er alles aan doen om het voor hen leuk te maken. Er is niets zo erg als elke week op hetzelfde tijdstip ongeveer dezelfde e-mail toe te krijgen. […]

Content, List Building

Drie manieren om de aandacht van je abonnee vast te houden

Relevantie en waarde zijn de twee sleutelwoorden van efficiënte e-mailmarketing. Maar als je abonnee niet de moeite doet om je e-mail te openen of te lezen, dan mist de e-mail zijn doel. Volg daarom deze tips om hem bij de les te houden.  aug 26, 2011Ann Flipkens

E-mailmarketing, Strategie, Trends

Nogmaals: een e-nieuwsbrief is de beste keus!

De wereld heeft de mond vol van e-marketing. En dan passeren allerlei mogelijkheden de revue. Natuurlijk is daar e-mailmarketing bij, maar af en toe is er een criticaster die de effecten van een e-gedreven marketing in twijfel wil trekken. Vandaag zijn we blij dat we die criticaster compleet ongelijk kunnen geven. mei 29, 2013Thomas Vangelooven

E-mailmarketing, Inspiratie!, Strategie, Trends

Doe mee aan de Email Barometer en bekijk hoe jouw e-mail strategie scoort ten opzichte van andere Belgische marketeers

Elk jaar rond maart wordt de Email Barometer gelanceerd, waarin we de strategie van de Belgische e-mail marketeers in kaart willen brengen, en nieuwe trends en verwachtingen binnen het Belgische e-mailmarketing landschap willen blootleggen. De editie van dit jaar zal er echter iets anders gaan uitzien. Met de komst van de GDPR willen we inzoomen […]

Trends

Je ijskast regelt het wel…

Twee blogberichten deden even onze fantasie op hol slaan. We destilleerden een nieuwe trend die e-mailmarketing straks nog juister kan laten mikken op potentiële en bestaande klanten! jan 23, 2014Ann Flipkens

Tips

Verkorte url’s wegens korte houdbaarheidsdatum niet aan te raden voor e-mail

Soms is een doorlink naar een bepaalde pagina op je webstek een ingewikkelde en lange formulering. Niet handig om te onthouden. En toch kan het absoluut belangrijk zijn dat de lezer van je nieuwsbrief net die ene url onthoudt. aug 11, 2009Ann Flipkens

Flexmail MasterClass overtuigt opnieuw

De Flexmail MasterClass van vorige donderdag was opnieuw een succes. In intieme kring zetten Jacqueline Mahieux van Flexmail en gastspreker Kris Pattyn van Koppa hun visie uiteen over e-mail marketing. nov 24, 2010Thomas Vangelooven

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,977

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,255

Een animated gif als een conversie aanjager

3,107

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,658

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2,354

Aan de slag met GDPR binnen e-mailmarketing

2018 © Flexmail