Apemag

  • Home
  • Whitepapers
  • Categorieën
    • Afleverbaarheid
    • Cases
    • Content
    • Design
    • E-commerce
    • E-mailmarketing
    • Enquêtes
    • Events
    • Flexmail TV
    • Hoe begin je met e-mailmarketing
    • Inspiratie!
    • List Building
    • Mobile
    • Personalisatie
    • Reporting
    • Social media
    • Strategie
    • Targeting
    • Testing
    • Thema-mailings
    • Tips
    • Trends
    • Wetgeving
  • Contact
Content, Design, E-mailmarketing, Hoe begin je met e-mailmarketing, Inspiratie!, Thema-mailings

The ultimate Christmas email marketing checklist Infographic

De kerstperiode is vaak een erg stressvol moment voor marketeers. Maar aangezien iedereen het in deze periode van het jaar druk heeft, is het ook zo belangrijk dat jouw e-mailcommunicatie opvalt.
Zorg ervoor dat jouw kerstcampagnes de beste ROI behalen. Via deze handige infographic vind je de volledige checklist voor jouw kerstcampagnes terug.christmas email marketing checklist infographic

Looking for design inspiration? Definitely go check out our Pinterest board!

dec 7, 2015Michelle Dassen
Previous story7 tips voor een perfect online kerstkaartjeNext storyEen pop-up werkt. Hier het bewijs!
Home The ultimate Christmas email marketing checklist
7 jaar geleden Content, Design, E-mailmarketing, Hoe begin je met e-mailmarketing, Inspiratie!, Thema-mailings315
Michelle Dassen
Twitter
De beste content rechtstreeks in je inbox

Wordt op de hoogte gehouden van nieuwe blogartikels of schrijf je in voor onze GDPR communicatie!

Recente posts
  • Je marketinginspanningen aanpassen aan COVID-19, nu en morgen 14 mei 2020
  • Communiceren in tijden van crisis 20 maart 2020
  • “It’s a salesting”, wat? 1 maart 2019
  • Kleur je e-mailcampagne in 19 juli 2018
  • De onderwijssector: Creatief werven met e-mailmarketing 8 juni 2018
  Gerelateerd posts  
Content, E-mailmarketing

Wel of geen e-mail attachment?

Zondag 11 maart is er een opmerkelijke verjaardag te vieren. Het is dan 20 jaar geleden dat een Amerikaanse professor de allereerste bijlage toevoegde aan een e-mailbericht. Vandaag is een bijlage de normaalste zaak van de wereld. Alleen bij e-mailmarketing moeten we er anders over denken. mrt 9, 2012Ann Flipkens

Reporting, Strategie, Testing, Tips

Het verband tussen een doorklikker en een uitschrijver

De ratio’s die je e-mailmarketingplatform levert, zijn geen trofeeën om in de kast te zetten. Neen, het zijn handige werkinstrumenten die je – mits een juiste inzet – het nodige voordeel kunnen opleveren. mrt 28, 2014Ann Flipkens

Social media, Trends

Je sociale muur in je e-mailbericht

In onze reeks trends in e-mailmarketing richting het nieuwe jaar, komen we vandaag met een ongewone truc die eerder nog in experimentele fase verkeert. De knoppen voor de sociale in de e-mailberichten kennen we al. Maar wat als we het eens omkeren? dec 18, 2015Ann Flipkens

Afleverbaarheid, E-mailmarketing

E-mailcampagnes : eerder regelmaat dan veel

Waar ligt de grens tussen aandacht vragen voor uw product of dienst en regelrecht spammen? Het is een delicate grens. De verleiding is dan ook groot om nòg een extra e-mailcampagne het wereldwijde web in te sturen. Zeker als je weer extra bestellingen kan noteren. Maar is dit de juiste strategie? jun 18, 2009Thomas Vangelooven

Content

Laat je niet verleiden door een al te grote aaibaarheidsfactor!

Sinds enkele maanden is het toepassen van video in e-mails de overheersende stroom geworden. Maar nog belangrijker is dat je bij het gebruik van bewegend beeld rekening houdt met wat algemeen als de juiste werkwijze wordt beschouwd. jun 29, 2009Ann Flipkens

Afleverbaarheid, Tips

Recyclage van e-mailadressen

Yahoo begint met het recycleren van oude e-mailadressen. De actie start met het terugsturen – bouncen in een mooie vakterm – van alle e-mail van accounts die in aanmerking komen voor hergebruik. jul 7, 2013Ann Flipkens

E-mailmarketing, Strategie, Tips

De balans tussen een gelezen en een niet gelezen e-mail

Een e-mail marketing campagne kan alleen maar een succes worden als de doelgroep ook daadwerkelijk je boodschappen leest. Wat moet je doen om je e-mails geopend te krijgen? We zetten enkele basisregels op een rijtje… aug 19, 2009Michelle Dassen

E-mailmarketing, Targeting, Tips

Herken je vaste klanten met deze vier tips

Er bestaan een aantal criteria die de zogenaamde ‘brand loyalists’ of de klanten die het meest loyaal blijven aan het merk dat je promoot, kan onderscheiden. Die segmentering is belangrijk omdat die groep in je contactenlijst andere behoeftes heeft dan diegenen met een ander engagement. dec 24, 2010Michelle Dassen

Meest bekeken
5,782

Vijf tips voor echte originele verjaardagswensen

4,978

Tien kritische noten – met verbetering – bij een e-mail ter reactivering

4,258

Een animated gif als een conversie aanjager

3,509

In België voortaan je e-mailadres anderhalf jaar lang actief na vertrek provider

3,110

5 slimme e-mailmarketing voornemens voor 2014!

2,830

Verstuur je kerstwensen met e-cards

2,685

De checklist voor een goed inschrijfformulier

2,506

10 elementen voor een goede welkomstboodschap

2018 © Flexmail